22
دو شنبه 8 مرداد 1397
شماره 7443
جامعه
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: افزایش قیمت حج برای زائران سخت بود، بر همین اساس قرار شد هزینه‌های ارزی حج سال‌جاری با ارز مبادله‌ای پرداخت شود.
وضع پیش‌آمده محصول عوامل مختلفی است؛ نخستین عامل «انباشت ناکارآمدی» است، در این‌باره برخی معتقدند که این مسئله «احساس ناکارآمدی» است اما به عقیده من این «خودِ ناکارآمدی» است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از یکسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان کشوری با کمک دولت خبر داد و گفت: یکی از اولویت‌‌های ما همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان است.
کارشناسان در گفت‌وگو با همشهری هشدار و راهکار ارائه می‌دهند

زنگ خطر ناامیدی را بشنوید

گزارش
این روزها ضربان قلب مردم شهر با ضرب آهنگ بازار می‌زند و شاخص‌های اقتصادی است که همچون پاندول ساعت به واژه «امید درجامعه» ضربه وارد می‌کند و عقربه‌های زندگی با قیمت سکه، دلار، مسکن، خودرو و حتی مایحتاج اولیه همچون گوشت، شیر، میوه و...
پلیس به‌دنبال ادمین پیج‌های مبتذل

پلیس به‌دنبال ادمین پیج‌های مبتذل

رئیس پلیس فتای ناجا با اعلام اینکه اینستاگرام برخلاف پروتکل‌های بین‌المللی هیچ سروری در داخل کشور ندارد، از بررسی پلیس روی ۵۱ هزار پیج اینستاگرامی با محتوای مستهجن و مبتذل خبر داد و گفت: اقدامات پلیس فتا برای شناسایی ادمین این پیج‌ها در حال انجام است
طلاق رشد چندانی نداشته است
مدیرکل آمار و جمعیت ثبت احوال کشور گفت: 85درصد طلاق‌هایی که رخ می‌دهد، مربوط به افراد کمتر از 40سال است؛ یعنی این موضوع جامعه جوان ما را درگیر خود کرده است.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
نمایندگان مجلس مصوب کردند که اگر کسی هویت طفل و نوجوان بزه دیده را در رسانه‌های گروهی افشا کند، مستوجب مجازات خواهد شد. به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی دیروز در ادامه بررسی لایحه حمایت از اطفال و نوجوانان مواد ۱۸ و ۱۹ آن را تصویب کردند.