29
شنبه 21 بهمن 1396
شماره 7319
حوادث
۲۳۰۲۳۶۲۲
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۹
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
تحقیقات برای رمزگشایی از مرگ اسرارآمیز دختر 16ساله پس از خوردن غذا در جشنواره پخت غذای دبیرستان در شهرستان شوش آغاز شده است.
تصادف یک دستگاه پراید با کامیون در استان کرمانشاه جان 4عضو یک خانواده را گرفت.
مرگ مرموز مادری همراه با دختر 5ساله‌اش پلیس را در برابر معمای پیچیده‌ای قرار داده است.
آتش سوزی
آتش در آمفی تئاتر علامه فرزان در استان خراسان‌جنوبی، اگرچه تلفات جانی نداشت اما خسارت سنگین مالی برجا گذاشت.

دستبردهای سریالی مادر و دخترانش به برندهای پوشاک

زن میانسال می گوید با وجود اینکه نیاز مالی ندارد اما برای اینکه دوست داشت دخترانش شیک پوش باشند دست به سرقت می زد
سرقت
زنی که دوست داشت 2دختر جوانش لباس‌های مارکدار بپوشند با وجود اینکه پول خرید لباس‌های گران قیمت را داشت اما با همدستی دخترانش دست به سرقت از فروشگاه‌های معروف می‌زد.
مدیر کمپ ترک اعتیاد در یک قدمی چوبه دار

مدیر کمپ ترک اعتیاد در یک قدمی چوبه دار

مدیر کمپ ترک اعتیاد که یکی از مددجویان را به‌دلیل فرار از کمپ کتک زده و باعث مرگش شده بود با تأیید حکم قصاصش در دیوانعالی کشور در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت. به گزارش همشهری، اواخر سال 93به پلیس خبر رسید که در کمپ ترک اعتیادی در اسلامشهر مرد جوانی به طرز مشکوکی جانش را از دست داده است.
دزد فراموشکار در دام پلیس
دزد فراموشکار در دام پلیس
دزد بدشانس هنگامی که برای سرقت به خانه‌ای رفته بود، رسید خریدی را که چند ساعت قبل از سوپرمارکت انجام داده بود جا گذاشت و همین رسید به سرنخی برای دستگیری‌اش تبدیل شد.
قتل
دعوا بر سرجای زباله با جنایت پایان یافت. به گزارش همشهری، چهارشنبه گذشته مأموران کلانتری 113بازار در جریان درگیری قرار گرفتند که در جریان آن مردی 40ساله با زوج سالخورده‌ای درگیر شده و با چاقو آنها را زخمی کرده بود.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
مرد 46ساله بعد از قتل هولناک پدرش، 3روز با جسد او زندگی کرد و نزد خانواده‌اش به داستان‌سرایی پرداخت اما در نهایت دستش رو شد.
سقوط 2‌مرد از ارتفاعات روستای خنگ اژدر در شهرستان ایذه به مرگ یکی از آنها منجر شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اعلام کرد: تا زمان پاسخ شرکت‌های مهندسی درباره ایمنی ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو همسایه‌های این محل نمی‌توانند به محل برگردند.