4
شنبه 21 بهمن 1396
شماره 7319
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
«امیدواریم انگیزه شرکت‌های فرانسوی برای حضور در بازار ایران بیشتر از گذشته شود.» این پیام صریح ایوتیبو دوسیلگی معاون رئیس شورای کارفرمایان اقتصادی و تجاری فرانسه مدف بین‌الملل در مذاکره با محمد خزاعی، معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری خارجی ایران بود که روز پنجشنبه در پاریس عنوان شد.
بازار
قیمت دلار آمریکا به‌عنوان شاخص تأثیرگذار بر ارزش سایر ارزها در هفته گذشته، برخلاف انتظارات با نوسان شدید همراه بود به‌گونه‌ای که تلاش بانک مرکزی برای پایین کشیدن قیمت در روز چهارشنبه با مقاومت واسطه‌گرها و تشدید تقاضا خنثی شد و ارزش برابری هر دلار آمریکا در برابر ریال ایران در بازار آزاد به 4670تومان رسید. ‌

بازآفرینی زندگی در بافت فرسوده شهری

بررسی طرح جدید دولت برای مسکن و احیای بافت فرسوده با نگاهی به درس‌های مسکن مهر
مسکن
پنجشنبه گذشته، اجرای برنامه بازآفرینی شهری، با دستور مستقیم رئیس‌جمهور در 7 استان منتخب آغاز شد.رئیس‌جمهور طی مراسمی در محل وزارت راه و شهرسازی، از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس دستور آغاز اجرای برنامه ملی بازآفرینی شهری در استان‌های منتخب بوشهر، آذربایجان شرقی، تهران و...را صادر کرد.
سکه صبورتر از دلار با احتیاط زیاد

سکه صبورتر از دلار با احتیاط زیاد

نوسان هفته گذشته قیمت سکه طلا در بازار هم تحت‌تأثیر سیاست فروش سکه از سوی بانک ملی قرار داشت، اما بازهم تقاضا برای خرید مانع از ریزش ارزش این فلز گرانبها شد، به‌نحوی که بسیاری چشم به بازار ارز دوخته بودند.
رفت و برگشت قیمت نفت با ریتم بازار
رفت و برگشت قیمت نفت با ریتم بازار
قیمت جهانی نفت هم تحت‌تأثیر عرضه و تقاضا و البته رفتار نفت‌فروشان در هفته‌ای که گذشت به محدوده 64دلار برگشت و برخی کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که ارزش هر بشکه طلای سیاه در سال 2018فراتر از 70دلار نخواهد بود.