18
چهار شنبه 29 بهمن 1399
شماره 8162
ادب‌وهنر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هنوز زبانم را خاموش نکرده‌اند

چند سطری در سوگ مرید البرغوثی، آخرین ستاره نسل طلایی شاعران فلسطین
یادداشت روز
وطن اصلی‌ترین درونمایه شعر شاعران فلسطین بوده است.
ویژه
رضا ایرانمنش، سریال جدید «سپهسالار» را بعد از مدت‌ها دوری در تلویزیون می‌سازد.
تئاتر
زهره بهروزی‌نیا، مدیربخش اصلی بزرگسال، کودک و نوجوان و خردسال هجدهمین جشنواره تئاتر عروسکی- مبارک، با این توضیح که بیماری کرونا همه‌چیز را تحت‌تأثیر قرار داد و در مبحث هنر به‌ویژه تئاتر، ما را به سمتی هدایت کرد که به راهکارهای دیگری بیندیشیم، به همشهری می‌گوید: «برنامه‌ریزی‌ این رویداد پیش از اپیدمی کرونا آغاز شده و بنا بود شهریورماه امسال برگزار شود.
5گروه در دومین روز از جشنواره موسیقی فجر اجرا دارند

آوازی برای شجریان

موسیقی
اجراهای گروه‌های خاوران، تریو جزآلمان، گروه وحید اسداللهی، گروه ماهیماحجت اشرف‌زاده و مظفر شفیعی و حسام اینانلو چهارشنبه 29بهمن‌ماه براساس اعلام زمانبندی و در سایت‌های جشنواره موسیقی فجر، انجمن موسیقی ایران و تیوال پخش می‌شود.
نام سیمرغ «هنروتجربه» تغییر کند

نام سیمرغ «هنروتجربه» تغییر کند

بیانیه هنر و تجربه درباره جشنواره فیلم فجر
با پایان جشنواره فیلم فجر؛ هیأت مدیره انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران به وضعیت نمایش، داوری آثار مستند در جشنواره فیلم فجر واکنش نشان دادند.
هالیوود در چین به‌دنبال بازار می‌گردد
واکاوی دلایل حضور کمرنگ فیلم‌های خارجی در بازار شرق دور
همزمان با رکوردشکنی فروش فیلم‌ها در گیشه سینماهای چین و رسیدن باکس‌آفیس این کشور به دوران پیش از شیوع ویروس کرونا، بازار چین برای استودیوهای هالیوودی از هر زمان دیگری جذاب‌تر به‌نظر می‌رسد، اما بلاتکلیفی‌ها، موانع کرونایی و تداوم تنش‌های سیاسی با آمریکا، آینده حضور هالیوود در بازار سینمای چین را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.