02-03
یکشنبه 13 خرداد 1403
شماره 9115
سیاسی- دیپلماتیک
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خبرسازان

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس اظهار کرد: ما نه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نه در حفظ حریم امنیت خود با دشمن تعارف نداریم.
ویژه
احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه سفر به استان کردستان با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری در هشتم تیرماه گفت: همه شرایط برای برگزاری یک انتخابات باشکوه مهیا شده است و در این زمینه هیچ مشکلی نداریم.
هیأت ‌عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه روز شنبه12خرداد دیروز خود با تعطیلی شنبه‌ها موافقت نکرد.
سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان کاندیداتوری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روز شنبه در شرایطی به پایان رسید که ستاد انتخابات وزارت کشور روز شلوغی را پشت‌سر گذاشت و 8چهره شناخته‌شده سیاسی برای کاندیداتوری ثبت‌نام کردند.
امام خمینی ره: «اگر چنانچه این معنا در قلب ما واقع شده باشد که نصرت کشور اسلامی، نصرت خداست، از هیچ‌چیز نباید بترسیم و ان‌شاءالله نمی‌ترسیم و هیچ‌کس هم به ما نمی‌تواند که غلبه کند و در همه‌جا هم پیروز هستیم.»

دولت مکتب امامی

دولت طراز معمار کبیر انقلاب ره با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی گره‌گشای مشکلات ساختاری خواهد بود
گزارش
تنور رقابت‌های انتخاباتی درحالی طی روزهای اخیر در کشور داغ‌ شده‌است که در آستانه سی‌وپنجمین سالگرد رحلت حضرت امام‌خمینیره، تبیین ملاک‌ها و معیارهای یک رئیس‌جمهور مطلوب از دیدگاه بنیانگذار کبیر انقلاب‌اسلامی، می‌تواند چراغ‌راهی برای جامعه به‌منظور انتخاب یک «رئیس‌جمهور مکتبی» باشد.

رهبر معظم ‌انقلاب؛ سخنران ویژه مراسم 14خرداد

مراسم سی‌وپنجمین سالگرد رحلت حضرت امام‌خمینی ره با حضور و سخنرانی رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.
خبرهایی که نمی‌بینید
دیپلماسی انرژی، یکی از مهم‌ترین حوزه‌های موفقیت دولت ‌سیزدهم است.
X
پس از 8‌ماه جنگ اسرائیل رژیم صهیونیستی علیه غزه، 2جبهه جهانی پدید آمده است.