13
یکشنبه 13 خرداد 1403
شماره 9115
شهرنگار1
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

امکانات در خدمت زائران

گزارش
14خرداد، مراسم سی‌و‌پنجمین سالگرد ارتحال امام‌خمینی‌ره درحالی برگزار می‌شود که شهرداری تهران تمام امکانات و ظرفیت خود را در حوزه‌های ترافیکی، رفاهی، خدماتی، عمرانی، درمانی و حتی فرهنگی و هنری بسیج کرده تا خدمت‌رسانی شایسته به زائران و سوگواران انجام شود.
ویژه
فردا 14خرداد سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال امام‌خمینیره است و برای تسهیل عبور و مرور زائران و سوگواران، ساماندهی ترافیکی و نظم‌بخشی به تردد و محل توقف خودروها توسط سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران انجام شده است.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آغاز عملیات اجرایی یک مسیر دسترسی راهگشا در پهنه شرقی پایتخت تا پایان تابستان خبر داد.
دیروز 12خرداد رویداد امیدوافتخار به ایستگاه صدوبیست‌و‌چهارم و به منطقه 19رسید. این رویداد آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و ترافیکی را رقم زد و روبان 5پروژه که برای عملیاتی و تکمیل شدن آنها 155میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، قیچی شد.
حمل و نقل
به‌گفته مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران تحلیل نتایج آزمون خودروهای سنگین مراجعه‌کننده به مراکز شهر تهران نشان می‌دهد ۴۷درصد از خودروهای سنگین دارای نقص فنی و ایمنی بوده و در بار نخست موفق به دریافت معاینه فنی نشده‌اند.

تهران میزبان زائران

شهرداری تمام ظرفیت خود را بسیج کرده تا خدمت‌رسانی شایسته ای به زائران و سوگواران امام ره انجام شود
گزارش
در آستانه فرارسیدن سی‌وپنجمین سالگرد امام خمینیره معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برنامه‌های ویژه‌ای برای زائران حرم مطهر امامره تدارک دیده است.