06
شنبه 15 مهر 1402
شماره 8903
اقتصاد 1
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

وعده حذف جریمه دیرکرد اقساط بانکی

چهره روز
احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی از حذف جریمه دیرکرد اقساط بانکی و جایگزینی نظام اعتبارسنجی به جای آن در آینده نزدیک خبر داد.
ویژه
ایران در 17بهمن سال1324 به بانک جهانی پیوست و اکنون دارای 1.48درصد سهام این بانک است.
مالکان و کسبه 290مجتمع تجاری در بازار بزرگ تهران در برابر استانداردسازی و ایمن‌سازی برق خود مقاومت می‌کنند که می‌تواند در آینده خطرساز شود. اما اصل ماجرا چیست؟
شاخص قیمت مواد غذایی در جهان به کمترین مقدار خود در 2سال اخیر رسیده است.

پیش‌بینی بانک جهانی از کاهش تورم در ایران

طبق گزارش بانک جهانی تورم سال آینده میلادی در ایران به 35.8درصد خواهد رسید
گزارش
بانک جهانی در تازه‌ترین گزارش خود از کاهش نرخ تورم در ایران در سال آینده خبر داد و اعلام کرد:نرخ تورم در سال 2024میلادی به 35.8درصد خواهد رسید.

برخورد با فروشندگان آیفون 14 و 15

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بخشنامه‌ای به دبیر کمیسیون نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان تهران اعلام کرد: برخورد با عرضه آیفون ۱۴و۱۵با توجه به ممنوعیت واردات قانونی این 2 مدل از برند آیفون در تمام رویه‌های تجاری و مسافری و پستی در دستور کار قرار گرفته است.
بازار ویژه دانش بنیان‌ها در بورس افتتاح می‌شود
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور با اعلام اینکه تا آخر پاییز، بازار ویژه دانش بنیان‌ها در بورس افتتاح می‌شود، گفت: شاخص دانش بنیان در بازار سرمایه ارزش گذاری می‌شود و نخستین اوراق بدهی دانش بنیان‌ها نیز به‌زودی منتشر خواهد شد.
نایب‌رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران پیش‌بینی کرد: با توجه به اتمام تعطیلات پی‌درپی که سطح تقاضاها را کاهش داده بود، مجدد رونق به بازار سکه و طلا بازخواهد گشت اما قیمت‌ها همین سطح ثبات خود را حفظ می‌کند.
PDF اقتصاد 1
کوتاه اقتصاد 1
قیمت مایکروویو