02
شنبه 15 مهر 1402
شماره 8903
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دستاوردهای بی‌نظیر در5حوزه دفاعی

پیشرفت‌های عرصه دفاعی – نظامی طی سال‌های اخیر، سبب ایجاد بازدارندگی قابل‌توجهی برای کشور شده‌است.
ویژه
سرلشکر محمدباقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران به‌دنبال جنایت تروریستی در حمص سوریه، در پیامی به رئیس ستادکل ارتش سوریه، بر آمادگی نیروهای مسلح ایران برای تعمیق همکاری در مبارزه با تروریسم و ریشه‌ها و عوامل آن تأکید کرد.
همزمان با آغاز هفته فراجا، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور و جمعی از فرماندهان و کادر فراجا با حضور در حرم مطهر امام‌خمینی ره با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری‌اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

عزم ایران و امارات برای توسعه روابط

سفر رئیس مجلس ایران در امارات نخستین سفری است که پس‌از 16سال در سطح سران قوا انجام می‌شود
دیپلماسی
«سیاست قطعی ایران توسعه روابط با کشورهای همسایه است»؛ این جمله‌ای بود که محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس ایران پیش ‌از عزیمت به امارات بیان کرد؛ سفری که پس از 16سال در سطح سران قوا انجام می‌شود و می‌تواند به نقطه عطفی در روابط دوجانبه، به‌ویژه در حوزه‌های سیاسی – اقتصادی تبدیل شود.

توصیه انتخاباتی به احزاب سیاسی

عضو هیأت‌رئیسه مجلس با اشاره به رسالت احزاب برای حضور در انتخابات گفت: احزاب سیاسی به‌جای سیاه‌نمایی، با ارائه برنامه دراین عرصه وارد شوند تا شاهد ایران قوی در فضای بین‌المللی باشیم.
گام‌های موفق دولت و مجلس در رانت‌ستیزی
همگرایی دولت‌ و مجلس درحوزه مبارزه با رانت و فساد دستاوردهای قابل‌توجهی به‌همراه داشته‌است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در پیامی به همتای سوری خود، مسئولیت حمله تروریستی اخیر در حمص را متوجه حامیان خارجی تروریست‌ها دانست.
توئیتر