۳۰
یکشنبه 1 بهمن 1396
شماره 7302
جامعه
۲۳۰۲۳۶۱۸
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۵
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تصویب یک فوریت طرح استخدام مربیان پیش‌دبستانی

آموزش وپرورش
به گفته یکی از اعضای کمیسیون آموزش مجلس، یک فوریت طرح استخدام نیروهای نهضت سوادآموزی قبل از سال91، نیروهای پیش‌دبستانی، خرید خدماتی حق‌التدریسی و غیرحق‌التدریسی، در قالب برگزاری آزمون، در مجلس تصویب شد.
ویژه
معاون پژوهشی وزیر علوم گفت: نباید انتظار داشته باشیم که حتما هر پروژه تحصیلات تکمیلی که اجرا می‌شود، کاربردی باشد.
وزیرکشور
وزیر کشور گفت: هر کجا فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها نسبت به تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز اقدامی نکردند، بازرسی‌ها ورود کنند و گزارش آن را بدهند.

باران و ریزگرد در خیمه زلزله‌زدگان کرمانشاه

«خبر خوب بنویسید، لطفا!» در پاسداشت همین توصیه شیرین بود که خبردادند و نوشتند: «کار اسکان موقت - کانکس‌نشینی- زلزله‌زدگان کرمانشاه تمام شد.»

تکلیف بدهی دولت به تأمین اجتماعی مشخص نیست

علی حیدری از مشخص نشدن تکلیف بدهی دولت به تأمین اجتماعی در کمیسیون تلفیق خبر داد.
وجود حدود ۸ میلیون بی‌سواد در کشور
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در برنامه پرسشگر شبکه آموزش گفت: براساس سرشماری سال گذشته، ۸ میلیون و ۷۹۰ هزار نفر بی‌سواد در کشور داریم.
فرمانده نیروی انتظامی از افزایش تعداد کلانتری‌ها در سراسر کشور خبر داد و گفت: تأکید ما جدا از افزایش کلانتری‌ها، نیرویی توأم با اقتدار، رفعت و مهربانی است.

پیش‌بینی 3هزار میلیارد تومان درآمد جدید برای آموزش و پرورش

رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: بودجه‌ سال آینده آموزش و پرورش هرچند راضی‌کننده نیست اما بهتر از لایحه‌ای است که دولت به مجلس فرستاده بود و در بررسی مجلس، حداقل 3هزار میلیارد تومان درآمد جدید برای آموزش و پرورش پیش‌بینی شد.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
باید در مورد انتخاب وزرای زن در آینده امیدوار باشیم. زمانی در ایران ورزش زنان ممنوع بود اما هم‌اکنون تعداد زیادی از مدال‌آوران ما زنان هستند.
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بیش از ۸ هزار نقطه حادثه‌خیز را در کشور شناسایی کرده‌ایم که حدود ۳هزار از این نقاط را اصلاح هندسی انجام دادیم.