18
سه شنبه 25 مهر 1402
شماره 8913
فرهنگ شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ادیب‌سلطانی، عاشق ایران بود

«ادیب‌سلطانی می‌گفت زبان فارسی قابلیت تبدیل شدن به بهترین زبان را دارد. او عاشق ایران بود و در کار علمی، مو‌را از ماست بیرون می‌کشید.
ویژه
کتاب «اسرائیلی که من دیدم؛ نه صلح، نه حرف اضافه!» حاصل مشاهدات عاطف حزین خبرنگار مصری است که در سال ۱۹۹۶ به فلسطین اشغالی سفر کرده و هم در شهر‌های صهیونیست‌نشین از قبیل تل‌آویو حضور یافته و هم در شهر‌های فلسطینی‌نشین مانند غزه.
با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه‌پاسداران، 4عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت بانوان در اجلاسیه 479شهیده زن استان لرستان رونمایی شد.
رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران: خانه شیخ فضل‌الله نوری در خیابان بهشت از اتحادیه کفاشان خریداری شده، فرایند اداری آن در حال تکمیل و پیش‌پرداخت نیز انجام شده‌است.
در گفت‌وگو با سردار علی‌محمد نائینی، رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع‌مقدس مطرح شد

جنگ امروز، جنگ روایت‌هاست!

گفت‌وگو
چندی پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از «طلایه‌داران و پیشکسوتان دفاع‌مقدس و فعالان حوزه‌های مختلف تبیین و روایتگری جنگ تحمیلی» تأکید کردند: «اگر جوانب مختلف و معنادار آن مقطع اساسی و عوامل پیروزی ملت در جنگ تحمیلی به نسل‌های پی‌در‌پی جوان شناسانده شود، کارهای بزرگ کشور پیش خواهد رفت.
PDF فرهنگ شهر
کوتاه فرهنگ شهر
علی اصغر میرباقری‌فرد، رئیس انجمن ترویج زبان و ادبیات فارسی: ما هنوز مبانی عرفانی، سنت، مشرب و منظومه فکری مولانا را در یک ساختار نظام‌مند و برنامه‌محور به‌طور کامل تبیین نکرده‌ایم.