07
دو شنبه 3 اردیبهشت 1403
شماره 9076
بیست و چهار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

درخشش کیلین مورفی در سرزمین مادری

کیلین مورفی فصل جوایز و یکه‌تازی خود را با دریافت جایزه برتر بازیگری در سرزمین مادری‌اش ایرلند به پایان برد.
ویژه
حمیدرضا بشیری‎‌ فراز، مدیر مرکز انتشارات، آموزش‌وپژوهش فارابی گفت: «یکی از نخستین کارها پس از اقدام برای احیای مرکز انتشارات، بررسی محتواهای از پیش موجود در راستای بازتولید و بازنشر این آثار بود.
در ایران تا به حال شنیده نشده که کارگردانی قصد ساخت فیلمی درباره صدام را داشته باشد، ولی نویسنده فیلمنامه‌هایی چون «شنای پروانه»، «یاغی» و «جاندار» حالا قصد دارد فیلمی با عنوان «صدام» را جلوی دوربین ببرد.

انیمیشن ایران به استاندارد جهانی رسیده است

گفت‌وگو با حامد جعفری تهیه‌کننده «بچه زرنگ» به بهانه برگزیده شدن در جشن هنر انقلاب
گزارش
فیلم سینمایی «بچه زرنگ» به کارگردانی مشترک بهنود نکویی، هادی محمدیان و محمدجواد جنتی، در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در آن سال از هیأت داوران سیمرغ بلورین گرفت.
سوزان ساراندون در تجمع حامیان فلسطین: حقیقت پیروز خواهد شد

سوزان ساراندون در تجمع حامیان فلسطین: حقیقت پیروز خواهد شد

سوزان ساراندون یک روز پس از بازداشت ده‌ها فرد حامی فلسطین به تجمع مقابل دانشگاه کلمبیا در نیویورک ملحق شد.ساراندون در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته پیامی در حمایت از دانشجویان بازداشت شده صادر کرده است.
اکران «مست عشق» با رده‌بندی سنی
اکران «مست عشق» با رده‌بندی سنی
فیلم سینمایی «مست عشق» با رده‌بندی سنی ۱۵+ و آغاز پیش‌فروش بلیت آماده اکران شده است.به گزارش ایسنا، پس از تعویق یک هفته‌ای در نمایش فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی، این فیلم از چند روز دیگر با تعیین رده‌بندی سنی بالای ۱۵ سال روی پرده سینماها می‌رود.
حمید معصومی‌نژاد، گزارشگر و بازیگر فیلم «سال گربه»: اخیرا پیشنهاد جدیدی برای بازیگری در ایران دریافت کردم که در حال بررسی هستم. به‌زودی برای دیدار با خانواده به ایران خواهم آمد. وقتی به ایران بیایم حتما همراه با هموطنان خوب و صمیمی‌ام در سینما، فیلم «سال گربه» را هم می‌بینم.
PDF بیست و چهار
کوتاه بیست و چهار
به مسئولان سینمایی می‌گویم که اینقدر سینماگران و سینما را خطرناک نبینند.
فیلم سینمایی «آن دو» آخرین مراحل فنی‌اش را طی می‌کند. ‌