• دو شنبه 3 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 13 شوال 1445
  • 2024 Apr 22

چهارباغ به تهران آمد

مدیریت شهری در راستای توسعه فضای سبز شهری، اقدام به ایجاد چهارباغ، با مدل ایرانی-اسلامی کرده است
حفظ فضای سبز شهر سال‌هاست که به مطالبه اصلی اهالی پایتخت تبدیل شده است. مدیران شهری تلاش می‌کنند تا فضای سبز شهر را از هر گزندی در امان نگه‌دارند و نگذارند از ذخایر سبز پایتخت کاسته شود.
تقدیر رهبر معظم انقلاب از دستاورد عملیات‌ «وعده صادق‌»

قدرت‌نمایی مردم

رهبر معظم انقلاب ظهر یکشنبه دیروز در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح، از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر قدردانی و تأکید کردند که نیروهای‌مسلح علاوه بر نشان‌دادن اقتدار خود، چهره‌ای ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند.

3پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت

منتظر بودید بعد از تنبیه سخت رژیم صهیونیستی رهبر معظم انقلاب پیام دهند؟ روز گذشته این پیام را در جمع فرماندهان نیروهای مسلح بیان کردند.

هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»

پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین مسائلی که مطرح شد این بود که نیروهای مسلح کشور باید تحت امر چه کسی یا چه نهادی قرار گیرند؟

250 هواپیمای شخصی در ایران

خرید و فروش جت‌های شخصی در ایران آزاد شد. اعلام این خبر کافی بود تا حسابی بحث‌های فضای مجازی درباره این مسئله بالا بگیرد؛ از چانه‌زنی‌ها درباره قیمت این هواپیماهای لاکچری تا ضرورت آزاد‌سازی‌ خرید و فروشش آن.

ماجرای حیوانات عجیب تهرانپارس

دیده شدن حیات‌وحش درون شهرهای بزرگ دلایل مختلفی دارد و مهم‌ترین آن دسترسی به منابع غذایی بدون دردسر است.

پشت پرده یک جنگ زرگری

یکی از بزرگ‌ترین دروغ‌های عالم سیاست، دروغ بزرگ «جورج بوش» و «تونی بلر»، رهبران وقت آمریکا و انگلیس درباره وجود سلاح‌های کشتارجمعی در عراق است.