03
سه شنبه 28 آذر 1402
شماره 8975
دیپلماتیک
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جهان مقاومت

هرتزی هلیوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که نظامیان اسرائیلی از آغاز جنگ در غزه نزدیک به هزار فلسطینی را در این باریکه بازداشت کرده‌اند.
ویژه
هزاران نفر از ساکنان شهرهای هلند با برگزاری تظاهراتی گسترده از مردم غزه اعلام حمایت کردند.
گروگان‌های اسرائیلی سرانجام به‌عنوان اجساد به خانواده‌هایشان بازگردانده خواهند شد و احتمالا با رویکرد فعلی کابینه نتانیاهو بسیاری از خانواده‌ها، اسرا را زنده نخواهند دید.
2‌ماه پس از عملیات طوفان الاقصی، روزنامه فرانسوی لیبراسیون تأکید کرده که روایت‌های اسرائیل درباره سر بریدن و سوزاندن جمعی کودکان و کشتن یک زن باردار اسرائیلی و بیرون کشیدن جنین او توسط حماس صحت ندارد.
عکس‌ نوشت
بمباران خانه‌ها در اردوگاه جبالیا منجر به شهادت و زخمی شدن بیش از 100نفر از ساکنان آن شده است.

شلیک صهیونیست‌ها به اسرای خودی

رژیم صهیونیستی برخلاف تکذیب گذشته عملا کشتار اسرای اسرائیلی توسط خود را ثابت کرد
گزارش
اوایل هفته جاری بود که ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطین حماس ، اسرائیل را به اعدام عمدی 3گروگان خود در غزه متهم کرد و گفت که این اقدام، تلاشی ناامیدانه از سوی تل‌آویو برای شانه خالی کردن از تعهد سنگین لزوم آزادی اسرای اسرائیلی بوده است.
2کشتی مرتبط با تل‌آویو را هدف قرار دادیم

2کشتی مرتبط با تل‌آویو را هدف قرار دادیم

«یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین در غزه که در حال حاضر در معرض کشتار، ویرانی و محاصره قرار دارند و در راستای لبیک به خواست آزادگان از ملت بزرگ یمن و امت اسلامی، نیروی دریایی یمن عملیاتی ویژه علیه 2کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی انجام داد.
زخمی شدن ۴۸ اسرائیلی در ۲۴ساعت
ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه اعلام کرد که در ۲۴ساعت گذشته ۴۸نظامی این رژیم در نبرد با مقاومت در نوارغزه زخمی شده اند. روز گذشته نیز وال استریت ژورنال نوشته که منابع نظامی اسرائیلی مدعی شده اند که در نبردهای شجاعیه طی چند روز گذشته بیش از 350فلسطینی کشته شده‌اند.
PDF دیپلماتیک
کوتاه دیپلماتیک
هشتگ