04
سه شنبه 28 آذر 1402
شماره 8975
اقتصاد
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

۳ آزادراه جدید در راه است

راه
توسعه شبکه بزرگراهی یکی از الزامات توسعه کشور است. توسعه ای که با کاهش هزینه های حمل و نقل، رونق اقتصادی را محقق می‌کند.
ویژه
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران اعلام کرد: از دیروز توزیع گسترده میوه شب یلدا در تهران آغاز شده و این فرایند تا روز پنجشنبه نیز ادامه دارد.
شاخص کل بورس تهران در مبادلات روز گذشته با یک صعود پرقدرت امیدها را برای رشد بیشتر تقویت کرد.
مجید عشقی، رئیس سازمان بورس: صدور مجوزهای صندوق املاک و مستغلات سرعت می‌گیرد.
مسعود امراللهی، مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی: چنانچه میزان تولید محصولات تنظیم بازاری و ضوابط قیمت‌گذاری تمامی محصولات براساس ضرایب سود سازمان حمایت رعایت نشود، موارد به‌عنوان تخلف، گرانفروشی و امتناع از عرضه کالا تلقی و پرونده متخلفان به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شوند.

خنثی‌سازی شایعه‌های بنزینی

بازگشت تدریجی جایگاه‌های سوخت به چرخه فعالیت، شایعه‌ها در مورد گران‌شدن سوخت را خنثی كرد
گزارش
نقص فنی! این نخستین پاسخ صاحبان و کارکنان جایگاه‌های سوخت به رانندگان خودروهایی بود که روز گذشته برای سوخت‌گیری مراجعه کرده بودند.

کسی بازنده‌ها را نمی‌خرد!

آیا شستا واقعا خریدار سهام پرسپولیس است؟
با وجود آغاز شمارش معکوس برای عرضه سهام پرسپولیس و استقلال، هنوز هم خریدار واقعی برای سهام این دو تیم پیدا نشده است؛ چون جمع کل زیان انباشته این دو باشگاه درحدود 1400میلیارد تومان است و در عین حال از نظر مالی و حسابرسی هم غیرشفاف هستند.
عمان؛ دروازه رفع تحریم و دسترسی به آفریقا
طبق برنامه‌ریزی‌های وزارت صنعت قرار است ظرفیت تجارت با عمان در گام نخست تا 3.5میلیارد دلار افزایش یابد. بررسی‌ها نشان می‌دهد عمان می‌تواند دروازه‌ای برای رفع تحریم‌ها و دسترسی به بازار آفریقا باشد.