03
پنج شنبه 9 آذر 1402
شماره 8957
دیپلماتیک
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جهان مقاومت

مرکز بیمه رژیم صهیونیستی اعلام کرده که از زمان آغاز جنگ علیه نوار غزه نزدیک به ۱۵۵هزار تن از ساکنان اراضی اشغالی درخواست دریافت بیمه بیکاری داده‌اند.
ویژه
شبکه تلویزیون رژیم صهیونیستی «کان» در گزارشی اعلام کرد که تلاش‌هایی در اسرائیل برای تمدید آتش‌بس پس از پایان 2روز دیگر آتش‌بس وجود دارد.
هزاران شهروند آمریکایی دوتابعیتی که برای پیوستن به ارتش اسرائیل سلاح به‌دست گرفتند، امروز در پی جنایت‌های جنگی صورت گرفته در غزه، درباره تصمیم خود دچار تردید شده‌اند.
در تاریخ بنویسید که ۱۵ کشور عربی به نیابت از اسرائیل به یمن حمله کردند، اما یمن به نیابت از کل عرب به اسرائیل حمله کرد.

مقاومت به روایت نمادها

در طول چند دهه اشغال سرزمین فلسطین، اشیاء و تصاویر مختلفی به‌عنوان نماد فلسطین مطرح شده‌اند
گزارش
«چرخاندن یک هندوانه در میان جمعی از حامیان اسرائیل» اقدام عجیبی بود که چندی پیش یک معترض در لندن برای ابراز همبستگی با فلسطینیان انجام داد و بازخوردهای گسترده‌ای نیز در شبکه‌های اجتماعی داشت.

فوربس: تحویل جنگنده و بالگرد، توافق برد-برد برای ایران و روسیه است

یک نشریه آمریکایی در گزارشی درباره تحویل جنگنده‌های «سوخو-۳۵» و بالگردهای «میل-۲۸» روسیه به ایران در آینده نزدیک، آن را یک برد دو طرفه برای تهران و مسکو توصیف کرد.
اذعان خبرنگار نظامی صهیونیست به رفتار انسانی حماس با اسیران
الون بن دیوید، خبرنگار اسرائیلی تصریح کرده که با تمام اسیرانی که با توافق تبادل آزاد شده اند، صحبت کرده و همه آنها گفته اند که نیروهای حماس به آنها توجه کرده و غذا داده و تلاش کرده اند داروهای آنها را فراهم کنند.