13
پنج شنبه 9 آذر 1402
شماره 8957
شهرنگار1
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بازگشت دارایی 30هزار میلیاردی به شهرتهران

نگاه
صیانت از حقوق شهر و شهروندان، اولویت مدیریت شهری در دوره ششم است و علیرضا زاکانی، شهردار تهران بر این موضوع تأکید دارد. از این‌رو موضوع را با جدیت در منطقه پیگیری می‌کنیم و همچنان استمرار و تداوم خواهد داشت.
ویژه
خوشبختانه پس از 18سال انتظار، قطعه آخر پروژه اتصال شبکه متروی تهران به شهر پرند تکمیل شد تا جمعیت قابل توجه این شهر اقماری، امکان استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی انبوه‌بر را پیدا کنند.
سال 1379نقطه شروع فعالیت منطقه 22تهران به‌عنوان یک منطقه مستقل بود. در آن زمان کمتر کسی فکر می‌کرد روزگاری این منطقه قرار است به محل تجمع برج‌های بلندقامت شهر تبدیل شود.
گزارش تصویری
دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت تفریحات، شهربازی، سرگرمی و پارک‌ها با حضور محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت و عباس تقدسی‌نژاد، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب افتتاح شد.

تجریش تا پرند با مترو

تکمیل پروژه 50کیلومتری و 18ساله متروی پرند در ششمین دوره مدیریت شهری و دولت سیزدهم
گزارش
همانطور که علیرضا زاکانی پیش از این وعده داده بود، در دومین هفته از سومین ماه فصل پاییز1402 سرانجام پروژه 18ساله شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌بهرداری می‌رسد.

بوستان‌های پایتخت، زیر پای مادران

113بوستان مادر و کودک جدید تا پایان سال به تهران اضافه می‌شود
بوستان‌های مادر و کودک طرحی است که در این دوره از مدیریت شهری توسط اداره کل امور بانوان با هدف ایجاد آرامش و امنیت مادران، فرزندان و دختران برای تفریح و ورزش در بوستان‌ها مطرح شد.
برف‌روبی به سبک جهانی
برف‌روبی به سبک جهانی
مدیریت‌های شهری در نقاط مختلف جهان از روش‌های گوناگونی برای مقابله با برف و یخ‌زدگی در معابر استفاده می‌کنند
شهر‌های پربرف جهان راه‌حل‌هایی برای حفظ شرایط زندگی روزمره با وجود بارش‌های سنگین دارند تا کار به بسته‌شدن معابر و تعطیلی اجباری نکشد. در این شهرها تنها قسمتی از برف‌روبی بر عهده شهرداری است که آن را به روش‌های گوناگون انجام می‌دهد.