02
پنج شنبه 9 آذر 1402
شماره 8957
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه دولت به‌دنبال انتخاباتی پرشور، رقابتی، سالم و امن است، گفت: در موضوع تأیید صلاحیت‌ها، دولت‌ معتقد است اصل بر صلاحیت است، مگر آنکه دلیل معتبری بر عدم‌صلاحیت وجود داشته باشد..
علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت در حاشیه نشست روزچهارشنبه هیأت‌دولت درجمع خبرنگاران از بررسی و اصلاح همه ایرادهای محدودی که ازسوی هیأت تطبیق به آیین‌نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس وارد شده بود، خبرداد.
محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور اعلام کرد سیدابراهیم رئیسی هفته آینده به استان البرز می‌رود.
عکس نوشت
چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی دانشمند برجسته هسته‌ای کشور، دکتر محسن فخری‌زاده صبح چهارشنبه در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس برگزار شد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار با هزاران نفر از بسیجیان تبیین کردند

مقاومت‌و‌تسلیم؛ دوگانه جدید‌در منطقه

حضرت آیت الله خامنه‌ای ‌: طوفان‌الاقصی آمریکازدایی کرد
رهبری
رهبر معظم انقلاب صبح دیروز چهارشنبه در دیدار هزاران نفر از بسیجیان که به‌صورت همزمان برای حوزه‌های مقاومت بسیج در سراسر کشور پخش می‌شد، تأکید کردند: پیش‌بینی و بشارت امام ره درباره تشکیل هسته‌های مقاومت‌ جهانی محقق شده و طوفان خاموش‌ناشدنی الاقصی، شکل‌دهی یک جغرافیای جدید سیاسی در منطقه غرب‌آسیا را تسهیل کرده که «آمریکازدایی» و ایجاد دوگانه «مقاومت و تسلیم» به‌جای دوگانه‌های جعلی و تحمیلی و تسریع در حل مسئله‌ فلسطین، مهم‌ترین خصوصیات این جغرافیای جدید سیاسی است.

۶۰۱دستور برای رفع مشکلات مردم

یک سال از فعالیت سامانه «پاسخگویی برخط دولتمردان» گذشته و این سامانه گام‌های مهمی در رفع مشکلات مردم برداشته‌است.
تدارک ویژه به‌منظور ساخت نیروگاه‌های‌اتمی ۲۰هزارمگاواتی
سازمان انرژی‌اتمی برای تأمین منابع مالی و پشتیبانی از پروژه‌های ساخت نیروگاه‌های‌اتمی ۲۰هزارمگاواتی تمهیداتی اندیشیده‌است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
X
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم‌انقلاب اسلامی: جمهوری اسلامی ایران قائل به همه‌پرسی در فلسطین و نظر مردم است. دیدگاه جمهوری اسلامی، به دریا ریختن صهیونیست‌ها و یهودیان نیست.‌