20
پنج شنبه 2 آذر 1402
شماره 8950
خانواده
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حواستان باشد در تله باج‌دهی عاطفی نیفتید!

چاردیواری
مهربانی یکی از ارزنده‌ترین خصوصیات اخلاقی است که دارنده آن، به واسطه همین ویژگی پسندیده در گروه‌های مختلف خانوادگی، دوستانه و اجتماعی، اغلب از جایگاه ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.
ویژه
X
امروز مجلس، 3مصوبه مهم در حوزه زنان داشت؛ نخستین مصوبه، مربوط به ساختار حکمرانی حوزه زنان است که طبق آن دولت مکلف به بازآرایی و ارتقای ساختار و تشکیلات حوزه زنان و خانواده مشتمل بر معاونت امور زنان و مشاوران امور زنان دستگاه‌ها شده.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با این بیان اینکه درصد تولید علم از محل ارتباطات بین‌المللی در رشته غدد و متابولیسم، حدود ۳۵درصد است، گفت: با حفظ و ارتقای این رشته‌های فوق‌تخصصی باید هزینه‌های سلامت و دسترسی بیمار از خدمات راحت‌تر باشد.
مهدی صحابی، مدیر اعتبارات بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان آبان‌ماه امسال جمعا ۵۵۰‌هزار متقاضی تسهیلات ازدواج مبلغ ۱۱۲.۵هزار میلیارد تومان دریافت کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشدی معادل ۲۷درصدی داشته است.

یک جمعه تباه

پشت پرده سنت و فرهنگ اقتصادی و اجتماعی بلک فرایدی چیست؟
گزارش
حتما نامِ «بلک فرایدی» یا جمعه سیاه را شنیده‌اید؛ نامی که به آخرین جمعه‌ ماه نوامبر هر سال میلادی اطلاق می‌شود و داستانش نیز به اوایل دهه ۶۰ میلادی بازمی‌گردد.