08
پنج شنبه 2 آذر 1402
شماره 8950
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چرا این جمعه سیاه است؟

گرینویچ
بلک فرایدی یا جمعه سیاه، برخلاف محتوایی که نامش دارد، عملا یک جشن تجاری و اقتصادی است؛ مشتری‎ها با تخفیف‌های باورنکردنی مواجه می‌شوند و فروشنده‌های ریز و درشت را سیلی از مشتری‌های دست به نقد، به سود کلان می‌رسانند.
ویژه
«این شعر فردوسی که می‌گویدتوانا بود هرکه دانا بود سرمشق همه صفحه‌های کتاب‌های درسی دوران مدرسه ما بود و همین بیت هم شعار راه و مسیر زندگی من شد.
مردم دنیا 2 دسته هستند، آنهایی که اسپرسو دوست دارند و آنهایی که اسپرسو دوست ندارند. برای دسته دوم، توضیح درباره لذتبخش بودن اسپرسو، شاید کار بیهوده‌ای به‌نظر برسد اما مسئله این است که دسته اول آنقدر بزرگ هست که بتوانیم اسپرسو را محبوب‌ترین تلخی دنیا بنامیم.
دیدار از امامزاده شاهزاده ابراهیم فین کاشان 40روز پس از «داریوش مهرجویی»

حمید هامون علی عابدینی و باقی قضایا

وقتی رفتم به تازگی داریوش مهرجویی، چنان دهشت‌آور و غمبار از میان‌مان رخت بربسته بود.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
آنهایی که میل و کاموا به‌دست می‌گیرند و بافتنی‌ای را برای کسی سرمی‌اندازند، درواقع محبت، دوستی و عشق را آغاز کرده‌اند، به این دلیل که بافتن، کاری است نیازمند صرف وقت و تمرکز با چشم و دانه‌دانه بافتن با دست.
هفته‌ای که حالا دارید آخرین روزش را سپری می‌کنید، در کنار همه اتفاقات ریز و درشت، یک رویداد جالب و هیجان انگیز هم در آن برگزار شده که مناسبتش «هفتمین دوره هفته آشپزی ایتالیایی در دنیا» بود.