05
چهار شنبه 15 آذر 1402
شماره 8963
سرنخ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

40روز اسارت در کمپ ترک اعتیاد

کوتاه از حادثه
مرد ثروتمند که 40روز در کمپ غیرمجاز ترک اعتیاد زندانی بود با زیرکی توانست خودش را نجات بدهد و حالا از یک آشنا شکایت کرده و می‌گوید او برای تصاحب اموالش، نقشه قتل او را کشیده است.
ویژه
همه‌‌چیز از روزی شروع شد که سارقان گوشی موبایل دختر جوانی را به سرقت بردند. پدربزرگ وقتی در جریان سرقت از نوه‌اش قرار گرفت، به تقلید از یک فیلم پلیسی تصمیم گرفت دستگاه شنود روی موبایل نوه‌ها و فرزندانش نصب کند و همین کار او اعضای باند مهدی پنجه طلا را لو داد.
آن سوی مرز
مرد جنایتکار به اتهام قتل همسر باردار و کودک 10ماهه‌اش دستگیر شد.
فرد نجات‌یافته از بهمن از دلایل مرگ 5کوهنورد جوان در اشترانکوه می‌گوید

روایت یک از مرگ برگشته

گزارش
آنها 9کوهنورد بودند،9دوست که برای صعود به قله سنبران در اشترانکوه برنامه‌ریزی کرده بودند. آنها پیش از آن چندین قله را با هم فتح کرده بودند و حالا قصد داشتند صعود به قله‌ای سخت و فنی را هم در پرونده خود ثبت کنند.
صدور کیفرخواست در پرونده دزد متجاوز

صدور کیفرخواست در پرونده دزد متجاوز

مرد تبهکار که با ترفندهای مختلف، زنان را فریب می‌داد و پس از تجاوز، اموالشان را سرقت می‌‌کرد، به‌زودی در دادگاه کیفری به اتهام تجاوز و سرقت مقرون به آزار پای میز محاکمه می‌رود.
اخاذی از 30 دختر در سایت همسریابی
مرد شیاد با راه‌اندازی سایت همسریابی تصاویر خصوصی دختران جوان را به‌دست می‌آورد‌ و از آنها اخاذی می‌کرد. او با این شگرد توانست از 30دختر اخاذی کند اما در نهایت دستگیر شد.
راننده نیسانی که در جریان آتش‌سوزی یک کارگاه مبل‌سازی‌ با کوبیدن خودروی خود به دیوار محل حادثه جان 6نفر را نجات داده بود، یک نیسان آبی جایزه گرفت.

جوان یزدی نجات‌بخش 2بیمار شد

اعضای بدن جوانی که در جریان یک سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود به 2 بیمار نیازمند اهدا شد و به آنها جان دوباره‌ای بخشید.

تصادف مرگبار پراید و کامیون

تصادف یک دستگاه پراید با یک کامیون در بوئین زهرا حادثه دلخراشی را رقم زد و موجب جان‌باختن 2نفر شد.