7
چهار شنبه 29 فروردین 1397
شماره 7362
بورس‌وبانک
23023620
02123023903
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نماگرها | بورس و بانک

نماگرها
نماگرهای بازار سرمایه
ویژه
سخنگوی سازمان خصوصی‌سازی‌ هشدار داد مشمولان سهام عدالت باید مراقب پیام کلاهبرداران باشند و اطلاعات شخصی و بانکی خود را در اختیار آنها قرار ندهند.
سرانجام پس از یک سال گمانه‌زنی دیروز اعلام شد سهام گروه اقتصادی کرمان خودرو امسال در فرابورس عرضه خواهد شد
دیروز در پی انتشار آمار اقتصادی چین، بورس‌های آسیایی عملکردی پرنوسان داشتند. به‌گزارش رویترز، همانگونه که انتظار می‌رفت بورس‌های اروپایی پس از روند صعودی شبانه وال‌استریت در سطحی بالاتر باز شدند
بورس ارز
برخی از مقامات ارشد اقتصادی ازجمله رئیس‌کل بیمه مرکزی بر تأسیس بورس ارز تأکید کردند و راه‌حل کنترل نوسان قیمت ارز را انجام معاملات مشتقه ارزی دانستند.

مهاجرت بی‌سابقه پول‌ها به بازارآتی سکه

ظرف 15روز گذشته در جریان مهاجرت بی‌سابقه پول، ارزش دادوستدها در بازار سکه بورس‌کالا به 12هزار میلیارد تومان رسید
بورس‌کالا
با رشد قیمت دلار بی‌سابقه‌ترین رشد در معاملات آتی بورس‌کالا رقم خورد و در کمتر از 15روز 12هزارمیلیاردتومان سکه در این بازار دادوستد شد.

زشت و زیبای اثر دلار بر بورس‌ها

دلار تک‌نرخی رانت پتروشیمی را از بین برد
تحولات چند‌ماه اخیر بازار دلار و اعمال سیاست جدید بانک مرکزی در تثبیت قیمت ارزهای دلار و یورو اثر خود را بر اغلب بازارهای فعال در 4بورس ایران گذاشته است.
صندوق خاتم‌الانبیای قائمشهر غیرقانونی اعلام شد
بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: صندوق قرض‌الحسنه خاتم‌الانبیای قائمشهر، هیچ‌گونه مجوزی ندارد و فعالیت آن در سراسر کشور غیرقانونی است.
PDF بورس‌وبانک
کوتاه بورس‌وبانک
معاون نظارت بیمه مرکزی با اشاره به پایان مهلت قانونی برای افزایش سرمایه شرکت‌های بیمه‌ گفت: افزایش سرمایه شرکت‌ها در مجامع تصویب شده وتقریبا در تمام شرکت‌های بیمه موضوع افزایش سرمایه در دست پیگیری است