6
چهار شنبه 29 فروردین 1397
شماره 7362
بازار
23023632
02123023904
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سکه و ارز | بازار

نرخ
سکه و ارز
ویژه
اسد‌الله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار به ایلنا گفت: قیمت ارز بر بازار میوه‌های وارداتی بی‌تأثیر نبود و قیمت اقلامی مانند موز در نوسانات دلار تا مرز 9هزار تومان افزایش یافت که دوباره سیر نزولی پیدا کرد و بین ۵ تا ۶هزار و ۵۰۰ تومان در نوسان است.
بازار انواع ظروف و ملزومات آشپزخانه، ازجمله بازارهای پرتقاضایی است که با تغییر مداوم کیفیت و ورود مدل‌های تازه با کارکردهای نه چندان متفاوت به‌طور مداوم دگرگون می‌شود.
آغاز سال نو فرصتی برای عرضه انواع گل و گیاه آپارتمانی به خریداران برای تولید‌کنندگان و فروشندگان انواع درخت، درختچه، کاکتوس و سایر گل‌های بوته‌ای آپارتمانی فراهم می‌سازد.
تنظیم دمای منزل چقدر هزینه دارد ؟

تنظیم دمای منزل چقدر هزینه دارد ؟

طی چند دهه اخیر استفاده از انواع کولر گازی برای تنظیم دمای گرمایش و سرمایش منازل، محل کسب و کار، کارگاه های صنعتی و ادارات رواج بیشتری یافته است.
بازی قیمت‌ها در بازار آسان‌سازهای پخت‌وپز
بازی قیمت‌ها در بازار آسان‌سازهای پخت‌وپز
با تغییر الگوی مصرف مواد غذایی اکنون انواع مایکروفر و مایکروویو به یکی از اقلام پرطرفدار در آشپزخانه‌ تبدیل شده است که استفاده از آن می‌تواند کار پخت و گرم‌کردن غذا را برای شما آسان و سریع کند.
دور‌خیز فروشندگان لوازم خانگی برای گرانی در ماه‌های پایانی سال گذشته با ابلاغ بخشنامه دولت مبنی بر ممنوعیت افزایش قیمت کالاها و خدمات تا اردیبهشت‌ماه امسال ناکام ماند.