04
سه شنبه 28 فروردین 1403
شماره 9070
اقتصاد
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مراقب باشید برق کولر گازی شما را نگیرد

دیدگاه
ممنوعیت تبلیغ و محدودیت استفاده از کولرهای گازی از برنامه‌های چند سال اخیر وزارت نیرو برای کاهش اوج مصرف برق در فصل تابستان است، اما به‌رغم این ممنوعیت و محدودیت‌ها، همچنان شاهد تبلیغات گسترده انواع کولرهای گازی در سطح شهر هستیم.
ویژه
کولرهای آبی پرکاربرد‌ترین وسایل سرمایشی در ایران هستند. کولرهای آبی در 2نوع پوشالی و سلولزی موجود است.
10روزه کارت سوخت را به‌دست مردم می‌رسانیم، از مهریه مالیات نمی‌گیریم، گرانفروشی جوجه یک‌روزه ممنوع است، بانک‌ها قفل وام‌های خرد را باز کنند و قیمت برنج افزایش ندارد.
با بازشدن بازارهای جهانی، قیمت نفت افت کرد و هر بشکه نفت سبک آمریکا 84دلار و 96سنت و هر بشکه نفت دریای شمال هم 89دلار و 69سنت قیمت خورد.
ایران در سال گذشته یک میلیارد و ۲۹۲میلیون دلار، صادرات خدمات فنی و مهندسی داشته و طبق آمارهای سازمان توسعه تجارت، مهندسان ایرانی که سابقه فعالیت در بسیاری از کشورهای دنیا را در کارنامه دارند، در سال گذشته به کشورهای زیادی نظیر چین و روسیه، عراق، تاجیکستان و ازبکستان اعزام شده‌اند.

کولر گازی؛ تبلیغ ممنوع، فروش آزاد!

درحالی‌که در زمستان سال گذشته شاهد تبلیغ انبوه فروش قسطی کولر گازی بودیم، شورای انرژی تبلیغ کولرهای گازی را ممنوع اعلام کرده است
بازار
پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که در تابستان1403 میانگین دمای هوا در نقاط مختلف کشور نسبت به سال‌های قبل بیشتر خواهد بود.
همراه اول مالک غول استارت‌آپی ایران می‌شود

همراه اول مالک غول استارت‌آپی ایران می‌شود

تازه‌ترین خبر‌ها حاکی ازآن است که شرکت همراه اول در تلاش است بخش عمده‌ای از سهام شرکت دیجی‌کالا را خریداری کند و مالک بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شرکت عرضه اینترنتی کالا ایران شود، شرکتی که برآورد می‌شود ارزش 100درصد از سهامش رقمی بالغ بر یک میلیارد دلار باشد.
نقل قول/ عزم جدی سازمان بورس در حمایت از حقوق سهامداران
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به پیچیدگی شرایط حاکم بر بازار سرمایه، از عزم جدی این سازمان در حمایت از حقوق سهامداران خبر داد.