13
سه شنبه 5 دی 1402
شماره 8982
شهرنگار1
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
با تغییر رویکرد دانشگاه‌های داخلی و خارجی در پاسخگویی متوازن به نیازهای ذی‌نفعان و تغییرات راهبردی در نحوه ارائه خدمات آموزشی از طریق تمرکز بر اجرای دوره‌های کاربردی کوتاه‌مدت و سازمانی و همین‌­طور ابلاغ بخشنامه «ساماندهی برگزاری دوره‌های آموزشی شهرداری تهران» با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های درون‌سازمانی و صرفه و صلاح شهرداری تهران، اجتناب از بروز فساد اداری و نظارت‌پذیری اثربخش فرایند آموزشی کارکنان، یکی از وظایف خطیری که بر عهده مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران گذاشته شده است، اجرای دوره‌های آموزشی تخصصی است.
همه ساله با نزدیک شدن به اواخر پاییز و آغاز فصل سرما، معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به‌منظور جلوگیری از بروز خطرات احتمالی در پی‌بارش برف و شکستن درختان و همین‌طور به‌منظور رشد بیشتر آنها اقدام به هرس شاخه‌های اضافی درختان می‌کند.

ورزشگاه 120هزار نفری در تهران ساخته می‌شود

تفاهمنامه ساخت استادیوم ورزشی برای تهران با حضور مسئولان دولتی و شهردار تهران امضا شد
گزارش
تفاهمنامه ساخت ورزشگاه جدید بالاخره روز گذشته امضا‌ شد تا مطالبه تهرانی‌ها برای حضور در یک ورزشگاه جدید و نو به واقعیت بپیوندد.

طرح «من شهردارم 2» در یک نگاه

طرح «من شهردارم» برای دومین سال نیز به مرحله اجرا درآمد و نسبت به سال گذشته شهروندان، مشارکت خوبی برای تصمیم‌گیری در اولویت‌بندی پروژه‌های شهری داشتند. به‌گفته مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران، امسال شاهد رشد 3برابری در مشارکت شهروندان برای حضور در این طرح بودیم.
محلات الگو؛ مسیری برای بازگشت هویت به تهران
محلات الگو؛ مسیری برای بازگشت هویت به تهران
شهرها در حال تغییر و توسعه هستند و اکنون شاهدیم تغییرات سریع جمعیتی و گسترش و توسعه تحولات، علاوه بر ایجاد تغییرات اقتصادی، کالبدی و زیست‌محیطی، منجر به تغییرات اجتماعی می‌شوند. به این معنا که مناسبات و روابط اجتماعی هم دستخوش تغییرات شده و چون گذشته این روابط در محلات وجود ندارد و از بین رفته است.