17
یکشنبه 16 آبان 1400
شماره 8355
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شهرآورد دل‌ها

داربی دلامادونینا برای اهالی فوتبال یادآور روزهای خوب سری آ و فوتبال است
داربی دلامادونینا آخرین مسابقه بزرگ باشگاهی در اروپا پیش از وقفه فیفادی خواهد بود. این بازی که ساعت 23:15امشب برگزار می‌شود، قدمتی 113ساله دارد.
ویژه
شایعه‌ای که درباره علی کریمی و استخراج رمزارز در خانه این ستاره سابق فوتبال ایران مطرح شده بود، توسط سخنگوی صنعت برق تکذیب شد.
با پرداخت بند فسخ قرارداد 5میلیون یورویی برای ژاوی توسط بارسلونا به باشگاه السد قطر، هزینه‌های نیمکت بارسلونا بالاتر رفت.
شاید برایتان مهم نباشد و طرفدار لاتزیو نباشید اما چیرو ایموبیله با گلزنی مقابل مارسی نام خود را به‌عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه ثبت کرد.
درست در سی‌وپنجمین سالگرد ورود سرالکس فرگوسن به منچستریونایتد، این تیم داربی منچستر را در ورزشگاه خانگی خود موسوم به تئاتر رویاها 2 بر صفر به سیتی باخت تا یک‌بار دیگر این سؤال پیش بیاید چرا اوله‌گونار سولسشائر اخراج نمی‌شود و چرا فرگوسن کبیر از او حمایت می‌کند!
اصرار گروهی از هواداران سپاهان برای همراهی با اتوبوس این تیم پیش از مسابقات بالاخره حادثه آفرید. این کار تا به حال به دفعات تکرار شده و بنده‌خدا نویدکیا هزار بار تمنا کرده که هواداران دست از این رفتار بکشند، اما فایده‌ای نداشت که نداشت.
در مسابقه استقلال و فجرسپاسی که با تساوی یک-یک به پایان رسید تعداد شوت‌های در چارچوب 2 تیم هم مساوی بود اما به لحاظ امید گل استقلال نسبت به میزبانش برتری داشت.

مرخصی استعلاجی برای قهرمان

پرسپولیس با یک تساوی خانگی مقابل گل‌گهر به تعطیلات 15روزه رفت تا شاید برای مشکلات عدیده فنی‌اش چاره‌ای بیندیشد
هفته چهارم لیگ برتر دیشب با انجام 4بازی به پایان رسید و تنها تیم برنده این بازی‌ها صنعت‌نفت آبادان بود. برزیلی‌ها که در هفته چهارم بالاخره سرمربی خود را در کنار زمین می‌دیدند با 2گل در زمین نساجی پیروز شدند و بهترین نتیجه روز گذشته را از آن خود کردند.
سقوط ناپلئون

سقوط ناپلئون

نوار پیروزی‌های حداقلی استقلال پاره شد تا این تیم با دلهره راهی تعطیلات شود
پارت اول لیگ می‌توانست برای استقلال کاملا رؤیایی تمام شود. همه‌‌چیز طبق برنامه و با بهترین شکل ممکن در جریان بود که یک لحظه غفلت حسین حسینی و سر خوردن او روی زمین، سرنوشت مسابقه را تغییر داد.
شما چطوری گل زدید؟
شما چطوری گل زدید؟
سؤالی که بعد از بازی باید از فرهاد مجیدی پرسیده می‌شد
دریافت گل در آخرین ثانیه‌های بازی همیشه اتفاق تلخی است و روی روح و روان مربیان هم تأثیر منفی می‌گذارد. با این حال مربی حرفه‌ای حتی در این شرایط هم باید خودش را کنترل کند و درست و اصولی حرف بزند.
نخستین قربانی از جمع مربیان لیگ‌برتری والیبال، طاهر قره‌داشلی است که بعد از 3باخت صندلی‌اش را از دست داد و بار دیگر عظیم‌ جزیده سکاندار تیم پرطرفدار شهرداری گنبد شد.

جفت پوچ؟

از قرار معلوم حضور 2 بازیکن تاجیکستانی در پرسپولیس قطعی شده است. وحدت هنانوف، دفاع راست 21ساله و منوچهر صفروف، وینگر 20ساله 2 بازیکنی هستند که دیروز اسم‌شان همه جا سر زبان‌ها افتاد

فوتبال ایران/ 2 پست و 20 دلبر

تیم ملی فعلی فوتبال ایران ترکیب خوب و موفقی دارد. این تیم پر از ستاره است و زیاد هم در این مورد بحث می‌شود. کار حتی به جایی رسیده که برخی‌ها این تیم را بهترین تیم تاریخ فوتبال ملی ایران می‌دانند.

برنامه بازی/ مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی

برنامه بازی/ مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بازی امروز آرسنال بازی مهمی نیست و احتمالا توپچی‌ها واتفورد را می‌برند اما اگر چنین فرضی قطعی شود، باید از‌آرتتا تمجید کرد که پس از نتایج افتضاح ابتدای فصل و تحمل فشارهای کشنده، توانست تیمش را جمع‌وجور کند و به جمع مدعیان برساند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که تا آستانه قهرمانی در جام بین‌قاره‌ای 2021پیش رفته بود با شکست در فینال این رقابت‌ها از کسب عنوان قهرمانی بازماند.
مسابقات بسکتبال دسته2زنان آسیا از امروز آغاز می‌شود و ایران که بعد از 47سال حضور در این مسابقات را تجربه می‌کند، خودش را یکی از شانس‌های صعود به دسته‌یک می‌داند.