17
دو شنبه 22 شهریور 1400
شماره 8313
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آماربازی

2 تیم استقلال و الهلال که امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند، از برترین رکوردداران قهرمانی و نایب‌قهرمانی در این رقابت‌ها هستند.
ویژه
​​​​​​​7بار به میدان رفتن در فینال آسیا، الهلال عربستان را به خاص‌‌ترین تیم تمام قاره تبدیل می‌کند. آنها در حالی این تجربه را به‌دست آورده‌اند که هیچ باشگاه دیگری بیشتر از 4بار در فینال این تورنمنت نبوده است.
لورنتزو اینسینیه، کاپیتان ایتالیایی ناپولی در برد 2بر یک تیمش مقابل یوونتوس که نخستین برد عمر لوچانو اسپالتی به‌عنوان سرمربی مقابل یووه بود، چهارصدمین بازی‌اش با پیراهن ناپولی در سری‌آ را به‌خوبی جشن گرفت.
کریس رونالدو هم سرانجام به اولدترافورد برگشت و ده‌ها هزار نفری که پیراهن این ستاره را خریده بودند هم از نزدیک شاهد درخشش‌اش بودند.
پس از اعلام انصراف حمید سوریان از انتخابات هیأت‌رئیسه اتحادیه جهانی کشتی، فدراسیون کشتی با رایزنی قصد داشت نفر دیگری را جایگزین سوریان کند تا کشتی ایران حداقل در انتخابات بدون نماینده نباشد، اما این درخواست با مخالفت اتحادیه جهانی کشتی روبه‌رو شد.
روملو لوکاکو که در بازی با آرسنال نخستین گلش را در نخستین بازی‌اش در بازگشت به چلسی برای این تیم زده بود، برای زدن نخستین گلش در استمفوردبریج و مقابل هواداران خودی تا هفته چهارم لیگ برتر صبر کرد.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در جام ملت‌های آسیا همانطور که انتظار می‌رفت به پیروزی رسید. ایران صبح دیروز در بازی کاملا یکطرفه هنگ‌کنگ را شکست داد. ملی‌پوشان والیبال ایران در ست اول 25-12، در ست دوم 25-18 و در ست سوم 25-19 به پیروزی رسیدند.

جنگ ستارگان

استقلال بارؤیای کسب ستاره سوم، امشب مقابل الهلال قرار می‌گیرد که 7ستاره کوچک و بزرگ به نشانه 7قهرمانی در جام‌های مختلفِ آسیایی روی پیراهن دارد
در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا و از مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها از ساعت21:30امشب در ورزشگاه زعبیل شهر دوبی، 2 تیمی به مصاف هم می‌روند که تاریخچه زنده این رقابت‌ها از آغاز تا‌کنون هستند.
شما رونالدو سفارش داده بودید؟!

شما رونالدو سفارش داده بودید؟!

ستاره پرتغالی در نخستین بازی‌اش برای منچستر لبخند رضایت را در چهره مشتریانش دید
در روز رؤیایی تئاتر رویاها همه بودند؛ مادر رونالدو، خود رونالدو، الکس فرگوسن کبیر و حتی گری اولدمن.
عوارض جانبی
عوارض جانبی
ویروس فیفا به فاصله چند روز باز هم کار خودش را کرد
ویروس فیفا چند بازیکن سرشناس مثل فان‌دایک، بیل، آزار، کانته، امباپه و دیگران را مصدوم کرده بود اما مصدومیت لواندوفسکی و گنبری به فاصله چند روز پس از پایان فیفادی دیگر نوبر است.
از رکوردهای رونالدو خبر دارید، اما یک بازیکن گمنام هم در این هفته رکوردی زد که رونالدوها هم نتوانسته‌اند به آن برسند.

نقل قول

فرهاد مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با الهلال:  «ما می‌دانیم بازی بسیار سختی داریم و از نظر من الهلال بهترین تیم عربستان است.

نقل قول

میکل آرتتا پس از خارج‌شدن آرسنال از بحران: «باید بگویم احتمالا 10-7 روز اخیر بهترین روزهایی بوده است که در دنیای فوتبال داشته‌ام.

لیگ قهرمانان - یک هشتم

لیگ قهرمانان - یک هشتم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
عکس خبر/ ورزشی
لیگ برتر بسکتبال در سال‌های گذشته با 10، 12 و 13 و در 2سال اخیر با 16تیم برگزار شده است. لیگ امسال هم 16تیمی است. حتی مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال گفته می‌تواند لیگ برتر را با بیشتر از این تعداد تیم برگزار کند!