13
چهار شنبه 3 شهریور 1400
شماره 8297
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی/ فرهاد سرمربی استقلال است؟

گاهی اظهارنظرهایی که فرهاد مجیدی انجام می‌دهد، طوری است که آدم شک می‌کند او سرمربی استقلال باشد! واقعا چطور ممکن است مجیدی حوالی ظهر رسما اعلام کند جدایی مهدی قائدی از این تیم منتفی شده است، بعد خود این بازیکن بعدازظهر پست خداحافظی منتشر کند و ساعتی بعد باشگاه الاهلی امارات رسما از عقد قرارداد با مهدی خبر بدهد؟ یعنی همه این اتفاقات ظرف فقط چند ساعت رخ داده؟ مسلما اینطور نیست.
ویژه
در آخرین ساعات دیروز تکلیف یکی از نقل‌و‌انتقالات مهم فصل جدید فوتبال ایران مشخص شد و پس از انتقال محمد محبی به سانتاکلارای پرتغال، شهریار مغانلو رسما به سپاهان پیوست تا تیم اصفهانی در پیش‌فصل یک ‌دوئل بزرگ را از پرسپولیس برده باشد.
قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی در فوتبال ایران تنها پس از یک‌فصل لغو شد.
از همان لحظه‌ای که پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد شد، حملات به فدراسیون و این سرمربی استارت خورد. در کارنامه‌ پژمان درستکار قهرمانی‌های متعدد در لیگ کشتی و عنوان قهرمانی با کشتی ناشنوایان دیده می‌شود.
محمد الکعبی، خبرنگار نزدیک به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که ماه‌ها قبل از پیوستن راموس و مسی به این تیم خبر آن را توییت کرده بود، در توییتی جدید اعلام کرد که رئال مادرید به‌زودی برای خرید امباپه اقدام می‌کند.
یکی از بازیکنان پرسپولیس که قراردادش تمام‌شده بود و منعی برای جدایی از این تیم نداشت، امید عالیشاه بود.
باشگاه پرسپولیس که از‌حفظ شهریار مغانلو ناامید شده‌بود،عصر دوشنبه‌ بیانیه صادر‌کرده و مدعی شد‌ سانتاکلارا پرتغال برای صدور رضایتنامه این بازیکن، درخواست 750هزار یورویی از سرخپوشان داشته است.
سوریه بدون سرمربی و لژیونرها

کره‌جنوبی با تماشاگر

میزبانی ایران در بازی‌های انتخابی جام‌جهانی قطعی شد، اما این احتمال وجود دارد که تیم ملی مجبور شود بازی با سوریه را بدون لژیونرها و سرمربی برگزار کند
دیروز شهاب‌الدین عزیزی خادم در برنامه گفت‌وگوی خبری ساعت14 شبکه یک با خوشحالی خبر داد که ایران توانسته میزبانی مسابقات انتخابی جام‌جهانی2022 را بگیرد.
نعمتی بالاخره بست

نعمتی بالاخره بست

سومین خرید پرسپولیس پنجمین بازیکن پدیده
علی نعمتی بالاخره با پرسپولیس قرارداد رسمی بست و سومین خرید قطعی این تیم در نقل‌وانتقالات تابستانی لقب گرفت. نعمتی از نخستین روز نقل‌وانتقالات برای دریافت رضایت‌نامه از باشگاه پدیده و پیوستن به پرسپولیس در تکاپو بود و 3بار هم در باشگاه پرسپولیس حضور یافت.
2024 در المپیک هستم و 2028 روی سکو
2024 در المپیک هستم و 2028 روی سکو
مهلا محروقی بعد از ششمی در پرتاب دیسک مسابقات قهرمانی جوانان جهان‌ دنبال اسپانسر است تا برای المپیک برنامه‌ریزی کند
مقام ششم شاید برای خیلی‌ها ارزش چندانی نداشته باشد اما اگر این ششمی در مسابقات جهانی و در رشته دوومیدانی به‌دست بیاید و اگر کنار این مقام، نام یک دختر 18ساله ایرانی ثبت شده باشد، ارزش بالایی پیدا می‌کند.
همه چیز در کمتر از 48ساعت برای رشید مظاهری تغییر کرد تا این دروازه‌بان در استقلال با موقعیتی متزلزل روبه‌رو شود.

خدا رحم کرد جام نمی‌گیرید

رسول بهروش|   استقلال 8 سال است قهرمان لیگ برتر نشده، اما این حسرت بزرگ، چیزی از ناز و ادا و تورم دستمزد بازیکنان کم نکرده است.

4سوژه پنهان تابستان

خاصیت فصل نقل‌وانتقالات این است که هر لحظه در آن احتمال دارد یک اتفاق جدید رخ بدهد.

آماربازی

مهدی قائدی که به‌عنوان جدیدترین خروجی باشگاه استقلال راهی شباب‌الاهلی امارات شده، فصل گذشته با نمره 7.36 در سایت متریکا بهترین بازیکن استقلال و تنها آبی‌پوش حاضر در تیم منتخب فصل بود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
روز دوشنبه شایعه عجیبی در صفحات مجازی پیچید مبنی بر اینکه اختلاف مددی با مجیدی باعث شده مدیرعامل استقلال با جواد نکونام مذاکره کند.
لیگ قهرمانان - یک هشتم
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی