17
چهار شنبه 16 تیر 1400
شماره 8263
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی/ طارمی برای پورتو مفت بازی می‌کند؟

20 سال از راه‌اندازی لیگ حرفه‌ای در فوتبال ایران گذشت، اما همچنان بعضی تفکرات هواداران فوتبال در ایران به‌شدت آماتور است.
ویژه
مثبت‌بودن تست دوپینگ یکی از کشتی‌گیران ملی‌پوش می‌توانست بدترین خبر در آستانه المپیک برای ورزش ایران باشد، اما این کشتی‌گیر المپیکی نیست.
غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به کشتی‌گیران المپیکی گفته است حق مصاحبه با هیچ رسانه‌ای را ندارند و فقط می‌توانند در یک برنامه تلویزیونی خاص حاضر شوند اما در تیم کشتی فرنگی از این خبرها نیست و محمد بنا، سرمربی تیم، مشکلی با ارتباط فرنگی‌کاران با رسانه‌ها ندارد.
در بحبوحه حضور استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود که شایعه جدایی فراز کمالوند از این تیم و پیوستن او به سایپا منتشر شد.
از همان ابتدا هم به‌نظر می‌رسید که دیدار حیاتی و سرنوشت‌ساز 2 تیم ته جدولی سایپا و ذوب‌آهن حواشی زیادی داشته باشد، اما کاری که شهاب گردان انجام داد فراتر از هر تخمین و تصوری بود.
کل‌کل افراد مرتبط و غیرمرتبط در فوتبال تنها مختص لیگ خودمان نیست که همه علیه هم حرف می‌زنند. گواردیولا اخیرا با خاویر تباس دهن‌به‌دهن شده و دوطرف از خجالت همدیگر در آمده‌اند.
مهرشاد افقری نمی‌تواند به المپیک برود و فدراسیون مقصر اصلی این اتفاق معرفی شده اما محسن رضوانی، رئیس فدراسیون مدعی است اتفاقات اخیر به‌خاطر قوانین فدراسیون جهانی شناست، نه چیز دیگری. افقری شناگر 19ساله‌ای است که هفته‌های پیش اعلام شد بعد از 14سال برای شنا سهمیه المپیک گرفته است.

قتل‌عام وایکینگ‌ها یا اشغال انگلستان

انگلیس برای رسیدن به اولین فینال تاریخش در یورو، امشب باید دانمارک را ببرد تیمی که مثل قهرمانی 1992، امسال هم نمایش غافلگیر کننده‌ای داشته است
انگلیسی‌ها که به‌نوعی میزبان یورو محسوب می‌شوند، امشب با دانمارک بازی دارند. جدال آنها می‌تواند جنبه انتقامی حمله وایکینگ‌ها به سرزمین انگلستان را داشته باشد.
یک فایده‌اش را بگو

یک فایده‌اش را بگو

در نقد ارجاع‌های بی‌پایان طارمی به کارلوس کی‌روش
مهدی طارمی، تنها بازیکن تیم ملی ایران بود که هنگام بازگشت تیم از منامه بحرین، در فرودگاه نام کارلوس کی‌روش را به زبان آورد و موفقیت تیم را حاصل تغییر نسل او دانست.
ادعای کره‌ای‌ها: ایران وقت‌کشی می‌کند
ادعای کره‌ای‌ها: ایران وقت‌کشی می‌کند
بعد از هم‌گروه شدن ایران و کره‌جنوبی در مقدماتی جام‌جهانی، سرمربی پرتغالی کره‌ای‌ها روز دوشنبه در یک نشست مطبوعاتی درباره این قرعه‌کشی صحبت کرد.
شهاب گردان از رفتاری که در جریان بازی ذوب‌آهن و سایپا داشته، متأسف است.

آماربازی

با اخراج پرحاشیه شهاب گردان در بازی با سایپا، تیم ذوب‌آهن رکورددار دریافت کارت قرمز در این فصل شد.

برنامه بازی‌های لیگ برتر جام خلیج فارس

برنامه بازی‌های لیگ برتر جام خلیج فارس
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
جام حذفی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8263