06
دو شنبه 8 دی 1399
شماره 8122
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نقره کاشتی، کاش طلا درو کنی

در ستایش حرکت زیبای یحیی گل‌محمدی
یادداشت
​​​​​​​ بدون اغراق رفتار یحیی گل‌محمدی در سرکشی به خانواده هوادار فقید پرسپولیس در یاسوج بسیار ستودنی بود؛ یک حرکت شیک، اخلاقی و غافلگیرکننده که شاید اگر در اروپا از یک مربی یا بازیکن معروف سرزده بود،
ویژه
محدودیت اعمال‌شده از سوی محمود فکری برای حضور بازیکنان استقلال در فضای مجازی با انتقاداتی مواجه شده و خیلی‌ها گفته‌اند چنین کاری در فوتبال حرفه‌ای جهان کم‌نظیر است.
جهان
دوشنبه‌ها معمولا عادت نداریم منتظر فوتبال خارجی بمانیم اما باکسینگ‌دی فرق دارد؛ تیم‌ها 2 روز یک‌بار با هم بازی می‌کنند. منتظر 3 بازی امشب لیگ برتر باشید؛ کریستال‌پالاس- لستر، چلسی- استون‌ویلا و اورتون- منچسترسیتی.

رضاییان، ترابی؛ بازگشتی در کار هست؟

2ستاره سابق سرخپوشان احتمالا در نیم‌فصل از باشگاه‌های قطری جدا می‌شوند و شایعه بازگشت آنها به پرسپولیس قوت گرفته است
پرسپولیس بعد از شکست تلخ در فینال لیگ قهرمانان و از دست‌دادن قهرمانی آسیا، حالا در موقعیتی ویژه قرار دارد.

نساجی، خسته از فینال آسیا!

برنامه لیگ در یک ماه آینده: پرسپولیس 6بازی در 31روز نساجی 6بازی در 26روز، حداقل 3تیم دیگر هم بازی‌هایشان فشرده‌تر از پرسپولیس است
سازمان لیگ فوتبال روز گذشته برنامه بازی‌های لیگ برتر تا پایان هفته دوازدهم را اعلام کرد و تاریخ 22دی‌ماه را هم برای داربی بزرگ تهران برگزید.
شوخی می‌کنید آقای زنوزی؟
4 نکته در مورد اظهارات جدید مالک باشگاه تراکتور
محمدرضا زنوزی که گویا مدتی در سفر خارج از کشور به سر می‌برده، بازگشتی توفانی به رسانه‌ها داشت و مطالبی به زبان آورد که بار دیگر از جهات مختلف قابل نقد به‌نظر می‌رسید.