02
دو شنبه 8 دی 1399
شماره 8122
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

روی خط انتخابات- کاربرای نامزدی جهانگیری سخت است

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا درباره حمایت اصلاح‌طلبان از اسحاق جهانگیری در انتخابات  1400گفت: شخصا به آقای جهانگیری علاقه‌مندم و خیلی دوست دارم او کاندیدای جریان اصلاحات شود.
ویژه
جلسه سران قوا امروز دوشنبه به‌میزبانی مجلس برگزار می‌شود. به‌گزارش فارس، جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا هفته گذشته به میزبانی حسن روحانی در پاستور برگزار شده بود.
سخنگوی ستاد مردمی گرامیداشت سردارسلیمانی، اقدامات قضایی و حقوقی برای مقابله با عاملان و آمران ترور سردار شهید را تشریح کرد

فهرست 48نفره متهمان ترور سردار سلیمانی

مقاومت
سخنگوی ستاد مردمی گرامیداشت سردار سلیمانی درخصوص اقدامات قضایی و حقوقی برای مقابله با عاملان و آمران ترور سردار شهید گفت: «بر مبنای اطلاعاتی که از مسئولان قوه قضاییه به‌دست آمده تاکنون به ۶ کشور نیابت قضایی داده شده و دستگاه قضا با جدیت پرونده ترور سردار سلیمانی را دنبال می‌کند.»
عقب‌نشینی از تعریف رجل سیاسی

عقب‌نشینی از تعریف رجل سیاسی

نمایندگان با ارجاع یکی از مصوبات انتخاباتی‌شان، از مصاف با شورای نگهبان پا پس کشیدند. مجلسی‌ها اگرچه در نشست گذشته‌شان قریب به نیمی از زمان جلسه علنی بهارستان را صرف بررسی و تصویب معیارهای رجل سیاسی-مذهبی کرده بودند اما دیروز پشیمان شدند و مصوبه‌شان را برای بررسی بیشتر به کمیسیون امور داخلی ارجاع دادند.
چوب تندرو‌ها لای چرخ برجام
چوب تندرو‌ها لای چرخ برجام
پایان دوران ترامپ به‌معنای بازگشت بی‌دردسر جو بایدن، رئیس‌جمهور جدید آمریکا به برجام نیست، این را تحرکات سناتورهای جمهوریخواه آمریکا نشان می‌دهد. در آخرین روزهای حکومت ترامپ، مخالفان برجام آخرین شگردها را برای ممانعت از بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای مرور می‌کنند.