06
یکشنبه 27 مهر 1399
شماره 8064
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
ژیمناست‌های زن ایران که بیش از 4دهه‌ است در مسابقات خارج از خانه شرکت نکرده‌‌اند، حالا با تأیید پوشش اسلامی‌ می‌توانند در تورنمنت‌‌های بین‌المللی حاضر شوند. طی یکی دو دهه اخیر، در بیشتر رشته‌ها، با طراحی لباس‌های پوشیده، اجازه حضور زنان ایران در میدان‌های بین‌المللی گرفته شد، اما پیش‌بینی‌ها این بود که در شنا و ژیمناستیک زنان ایرانی هرگز نمی‌توانند خارج از کشور مسابقه بدهند.
داستان پرسپولیسی‌ها با بشار رسن در حال پایان‌یافتن است. بشار با توجه به پیشنهاد سنگین و وسوسه‌انگیزی که از قطر دریافت کرده بود، درخواست جدایی از پرسپولیس را داشت که این درخواست در ابتدا با موافقت مدیرعامل پرسپولیس روبه‌رو شد.
محمد انصاری هنوز وضعیت مشخصی برای فصل آینده ندارد. از طرفی گفته می‌شود گل‌محمدی نام او را در فهرست مازاد قرار داده و در مقابل خبر رسیده باشگاه فعلا از انصاری خواسته تا کمی صبر کند.

مرفاوی: در همه تیم‌های ایران بازیکن‌سالاری وجود دارد

مدیرفنی آبی‌ها اعتقاد دارد حضور همزمان او، مظلومی و فکری روی نیمکت استقلال حاشیه‌ساز نخواهد شد
صمد مرفاوی که خودش زمانی سرمربی استقلال بوده، این روزها به‌عنوان مدیرفنی به جمع آبی‌ها برگشته تا به فکری که زمانی دستیارش بوده کمک کند! پس از گذشت چند روز از حضور مرفاوی در تمرینات، همشهری ورزشی گفت‌و‌گویی با او درخصوص آخرین وضعیت استقلال داشته است.

شوک به عبدولی

محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی 28کشتی‌گیر را به اردوی تیم ملی فراخواند. اردوی فرنگی‌کاران از امروز تا 7آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.
سپاهان، مشتری جدی کریمی
استقلال امروز درباره مطالبات شفر به جمع‌بندی می‌رسد تا تمام تمرکزش را روی حفظ کریمی بگذارد
علی کریمی همچنان برای ماندن در استقلال یا جدایی از این تیم وضعیت مبهمی دارد. کریمی علاقه خاصی به بازی در خارج از ایران دارد ولی هنوز این موقعیت برایش ایجاد نشده است، از طرفی باشگاه استقلال هم در حال مذاکره با کریمی است ولی هنوز توافقی میان آنها حاصل نشده.

نکته بازی

گویا خداحافظی کردن با فوتبال برای مهدی رحمتی سخت‌تر از حد تصور است. دروازه‌بان پیشین تیم ملی کشورمان در آستانه چهل سالگی بدون یک روز حضور در کلاس‌های مربیگری سرمربی شهرخودرو شده، اما هنوز تردید دارد که برای فصل بعد فوتبال را کنار بگذارد یا نه.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
علی دایی پستی اینستاگرامی گذاشت و به همه توصیه کرد که فوتبال ارزش آن را ندارد که با دیگران درگیر شوید. عده‌ای سابقه درگیری‌های دایی با افرادی مثل مایلی‌کهن، علی کریمی، قلعه‌نویی و بی‌مهری به کریم باقری و عابدزاده را به رخ او کشیدند.