20
یکشنبه 27 مهر 1399
شماره 8064
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مهرگان یا جشن مهر یکی از مراسم و جشن‌های ایرانیان بوده‌است که در مهر روز از‌ماه مهر برگزار می‌شود. این‌جشن در روزهای آغازین فصل پاییز برگزار می‌شود.
وبینار و کارگاه آنلاینی با موضوع ادبیات و سرگذشت زبان فارسی توسط مدرسه مشق برگزار می‌شود. این کارگاه توسط بهروز صفرزاده برگزار شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی mashghschool @ به‌صورت آنلاین در این کارگاه نام‌نویسی کنند.
محله‌ب00ازار دارالخلافه از سبزه‌میدان شروع می‌شد و تا انتهای بازار مال‌فروش‌ها که به خیابان مولوی می‌رسید، امتداد داشت.
طرح روز
لوئیزیانا: پس از اینکه اتوبوس یکی از مدارس آمریکا به سرقت رفت، پلیس متوجه شد راننده یک پسر 11ساله است.
ویکتوریا: مرد 68ساله‌ای در استرالیا پس از حمله یک کلاغ به‌صورتش به‌شدت از ناحیه هر دو چشم مجروح شد. به گزارش یورونیوز، او می‌گوید که بعد از خرید ناهارش از یک رستوران چینی «گفت‌وگویی یک‌طرفه» را با کلاغ آغاز کرده بود.

عکس روز

عکس روز
درختان کیوی ایتالیا می‌میرند

درختان کیوی ایتالیا می‌میرند

ورونا: اگرچه ایتالیا پس از چین دارای بیشترین شمار درختان کیوی است اما به گفته دانشمندان، این درخت‌ها بی‌هیچ دلیل قابل درکی در حال خشک‌شدن هستند.
بازنشستگی یک هواپیما در ساحل
بازنشستگی یک هواپیما در ساحل
مسکو: هواپیمایی که از سال1980 و پس از بازنشستگی در ساحل دریای خزر جا خوش کرده، به جاذبه گردشگری این منطقه بدل شده است.

آتش در هیزم تر

قصه‌های کهن
در جامع بعلبک [ مسجد جامع بعلبک ] وقتی کلمه‌ای همی گفتم به طریق وعظ با جماعتی افسرده، دل‌مرده، ره از عالم صورت به عالم معنی نبرده، دیدم که نفسم درنمی‌گیرد [ تأثیر نمی‌بخشد ] و آتشم در هیزم‌تر اثر نمی‌کند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
بسیاری از نوازنده‌های مطرح ایرانی تمرین با ساز را از کودکی آغاز کرده‌اند، اما کمتر کسی طی تمرین در سال‌هایی که شمارش به انگشتان یک دست نمی‌رسد، می‌تواند به عنوان سولیست ‌ تکنواز در برنامه‌ای رادیویی به نوازندگی آن هم نوازندگی سازی مانند ویلن بپردازد.
کتاب «کودک‌آزاری جنسی» نوشته معصومه معرف‌وند، نازنین تدین نجف‌آبادی و غزاله مسعودی است. نویسندگان این کتاب تلاش کرده‌اند تا به رویکردها، تشخیص، پیشگیری و درمان قربانیان جنسی بپردازند.