08
دو شنبه 26 خرداد 1399
شماره 7964
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ترامپ با فوتبال قهر می‌کند

جهان
ترامپ از زمانی که رئیس‌جمهور آمریکا شده، غیر از برجام، یونسکو، معاهده پاریس و تهدید به قطع کمک‌های مالی به سازمان بهداشت جهانی، تقریبا هر چیزی که می‌بیند از آن خارج می‌شود.
ویژه
در فاصله 10روز تا آغاز مسابقات لیگ برتر، تازه خبر رسیده باشگاه تراکتور درصدد است 2بازیکن خارجی‌اش یعنی جفرسون یوری و حمزاوی عکاشه را از برزیل و الجزایر به کشور ثالث و از آنجا به ایران بیاورد تا به امید خدا تست کرونا بدهند و اگر قسمت شد با تیم تمرین کنند.
غزل حکیمی‌فرد خبر تغییر تابعیتش را تکذیب کرد. روزهای گذشته فدراسیون جهانی شطرنج در سایت خود، کنار نام حکیمی‌فرد پرچم سوئیس را گذاشت و این پرچم تأیید می‌کرد این بازیکن تابعیت جدیدی را برای خودش انتخاب کرده است.
در بازی‌های اول هفته لالیگا و بوندس‌لیگا  تعدادی رکورد جابه‌جا شد.

دیپورت در فرودگاه ایران!

بیرانوند نمی‌دانست بدون ویزای کار نمی‌تواند از مسیر هلند به بلژیک برسد
علیرضا بیرانوند همان ابتدای مسیر سفر به بلژیک متوقف شد. گلر ملی‌پوش پرسپولیس قرار بود پس از بازشدن پروازهای خارجی راهی بلژیک شود تا در تست پزشکی باشگاه آنتورپ شرکت کند.

استقلال در دوبی شفر را راضی می‌کند؟

باشگاه استقلال این روزها جدا از شکایت وینفرد شفر و بویان درگیر یک بحران دیگر هم شده و این مشکل مربوط به ایسما بازیکن سابق آبی‌پوشان است.
گل‌محمدی: از وضعیت بیرانوند خسته شده‌ام
گل‌محمدی: از وضعیت بیرانوند خسته شده‌ام
سرمربی پرسپولیس در گفت‌وگویی تفصیلی با همشهری از آخرین وضعیت این تیم، بازیکنان فعلی و شایعه جذب بازیکنان جدید گفته است
یحیی گل‌محمدی تا کسب نخستین قهرمانی‌اش در لیگ برتر فاصله چندانی ندارد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
کاپیتان تراکتور این روزها در تهران به‌طور اختصاصی تمرین می‌کند. مسعود شجاعی با وجود اینکه تمرینات تیمش از چند روز قبل شروع شده اما هنوز به تبریز نرفته و در تمرینات گروهی این تیم شرکت نمی‌کند.
فوتبال تماشاگر ندارد اما این دلیل نمی‌شود که جیمی‌جامپ هم نداشته باشد.
اعضای تیم فوتبال شاهین بوشهر پس از پایان اردوی شهریار برای دومین مرتبه تست کرونا دادند که جواب این تست در مورد تمامی نفرات منفی اعلام شده است.