13
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398
شماره 7656
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رشت باز هم ناامید

آرزوهای داماش آب شد!
چند روز بعد از تساوی غم‌انگیز سپیدرود برابر نفت مسجد‌سلیمان، فوتبال‌دوستان گیلانی در انتظار صعود داماش گیلانیان به لیگ دسته‌اول بودند اما روزهایی که می‌توانستند برای فوتبال رشت پیام‌آور امید و شادمانی باشند، به ترس و یأس رسیدند.
ویژه
خیلی‌ها نسبت به آب و هوای بهار آلرژی دارند. این حساسیت ممکن است در برخی به‌صورت آبریزش بینی و در بعضی به شکل گرفتگی گلو و خارش چشم و بینی نمایان شود
بر خلاف مهدی طارمی که جان الغرافه‌ای‌ها را به لب رسانده و منتظرند فصل تمام شود تا برایش مراسم باشکوه «تودیع» بگیرند
هر چقدر کیفیت کار خود وینفرد شفر بحث‌برانگیز و پرنوسان بود
در مسابقه دوی همگانی که بخش خصوصی در ورزشگاه آزادی برگزار کرده، مردان و زنان بدون مشکل کنار هم دویده‌اند؛ کاری که فدراسیون دوومیدانی در ماراتن بین‌المللی پارس نتوانست انجام دهد
در مورد هوشنگ نصیرزاده؛ از معدود کسانی که درکنار زنوزی دوام آورده است/بهروز رسایلی| حتما داستان را می‌دانید. فرید بهزادی‌کریمی، بازیکن ماشین‌سازی تبریز است و بعد از باخت 2 بر صفر این تیم به سپاهان، در میکسد‌زون ورزشگاه نقش‌جهان از اینکه تیم میزبان همچنان صاحب شانس قهرمانی باقی ‌مانده، ابراز خوشحالی کرده است.
«بدترین انتقال تاریخ فوتبال»؛ این توصیف بی‌رحمانه هواداران منچستریونایتد از الکسیس سانچس است. بازیکن شیلیایی احتمالا آخرین بازی فصل خود را برای این تیم انجام داد چون در دقیقه57 بازی با هادرزفیلد با مصدومیت از زمین بیرون رفت.

نبرد بدون «سلاح»

لیورپول در غیاب محمد صلاح و فیرمینو می‌خواهد شکست سنگین مسابقه رفت مقابل بارسلونا را جبران کند
تیتر یک
لیورپول هنوز نمرده است. شاگردان یورگن کلوپ از ساعت23:30 امشب به قول خود کلوپ 95دقیقه برای اثبات این ادعا فرصت دارند. لیورپول هنوز نمرده است، اگرچه در مقابل تیمی که مسی را در خط حمله دارد، مردن محتمل‌ترین اتفاقی است که انتظار هر تیمی را می‌کشد.
علی دایی: هیچ صحبتی درباره تیم ملی نداشته‌ام

علی دایی: هیچ صحبتی درباره تیم ملی نداشته‌ام

مدیران سایپا حالا یادشان آمده که من در تمرینات غیبت می‌کردم؟
​​​​​​​ علی دایی روز جمعه بعد از کنار‌گذاشته‌شدن از سوی باشگاه سایپا در نشستی خبری شرکت کرد و انتقاد تندی از مسئولان باشگاه سایپا انجام داد، حتی اعلام کرد که شکایت از این باشگاه را حق خود می‌داند و آن را پیگیری خواهد کرد.
بهترین مربی تاریخ استقلال دزد بود یا دلال؟
بهترین مربی تاریخ استقلال دزد بود یا دلال؟
در مورد این همه بی‌صداقتی چه می‌توان گفت؟ این روزها که وینفرد شفر را از استقلال بیرون کرده‌اند، دارند تصویر یک خیانتکار فاسد و ناکارآمد را با تمام جزئیات و ظرایف از او می‌سازند.
گرمای بوشهر چند بازیکن تیم زنان مازندران را بیهوش کرده. بوشهری‌ها درخواست مازندران برای تغییر ساعت بازی را قبول نکرده بودند با این توجیه که آنها هم مجبورند زمستان در هوای سرد دیگر شهرها به میدان بروند
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
تغییر برنامه نیمه‌نهایی جام حذفی برنامه سرخ‌ها را سبک‌تر کرد
لیورپول در غیاب محمد صلاح می‌خواهد شکست سنگین برابر بارسلونا را جبران کند