13
شنبه 14 اردیبهشت 1398
شماره 7653
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چرا خجالت بکشیم آقای دایی؟

یادداشت یک
شهریار دوباره شهر را به هم ریخت. او پنجشنبه‌شب از سایپا اخراج شد و جمعه خبرنگاران را جمع کرد تا یک بار دیگر تیتر اول تمام روزنامه‌ها را تامین کند.
ویژه
پرسپولیس درحالی‌که شانس برد برابر تراکتورسازی را داشت، نهایتا با دریافت یک گل دیرهنگام برابر این تیم تن به تساوی داد تا قهرمانی احتمالی‌اش همچنان به تعویق بیفتد.
لیورپول پس از شکست دردناک 3بر صفر مقابل بارسلونا در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان، امشب در سنت جیمز پارک مهمان نیوکاسل‌یونایتد است.
​​​​​​​ مهدی ترابی در تعطیلات نیم‌فصل از سایپا به پرسپولیس آمد تا ستاره تیم برانکو باشد اما تا به امروز او نتوانسته کیفیت نیم‌فصل اولش را در جمع قرمز‌ها به نمایش بگذارد. هافبک ملی‌پوش پرسپولیس اعتقاد دارد فشار بازی‌های چند وقت اخیر و خستگی، تنها دلیل این موضوع بوده و او در آینده به روزهای خوبش برمی‌گردد. با وجود این ترابی از اینکه قرار است چند هفته دیگر با پرسپولیس جشن قهرمانی بگیرد، حسابی خوشحال است و حس فوق‌العاده‌ای دارد.
گزارش همشهری‌ورزشی از پشت‌پرده اختلاف مدیرعامل باشگاه استقلال و وینفرد شفر که با یک پیشنهاد عجیب استارت خورده بود
محمد نادری قطعا یکی از سورپرایزهای لیگ هجدهم بود. مدافع پیشین نساجی و تراکتورسازی، بعد از یک نیم‌فصل نیمکت‌نشینی در کورتریک بلژیک به‌طور قرضی به پرسپولیس پیوست. این انتقال ابتدا منتقدان زیادی داشت

به رنگ آبادان

نتیجه اولین قهرمانی آبادانی‌ها در لیگ برتر بسکتبال تصاویری متفاوت از یک شادی دسته جمعی کم نظیر بود
تیتر یک
یک دلخوشی است، یک دلخوشی شاید زودگذر ولی برای آنها که بهانه‌ چندانی برای شاد بودن ندارند، همین هم غنیمت است، برای آبادانی‌ها که همه داشته‌شان فوتبال است و عشق‌شان به برزیل، حالا می‌توانند به بسکتبال‌شان هم ببالند، به قهرمانی‌شان.
مورینیو و اسطوره‌ها

مورینیو و اسطوره‌ها

سرمربی پرتغالی در یک روز به 2 اسطوره منچستر حمله و با اسطوره رئال آشتی کرد/در همه‌جای دنیا منتقدان نیازی نیست خالق باشند. بیشتر منتقدان سینمایی هرگز در زندگی فیلمی نساخته یا فیلمنامه‌ای ننوشته‌اند اما درباره جزئیات آثار فیلمسازان نظر می‌دهند.
کریمی: می‌خواستم با استقلال قهرمان شوم
کریمی: می‌خواستم با استقلال قهرمان شوم
استقلال پس از رفتن شفر و آمدن مجیدی مقابل استقلال‌خوزستان به برتری رسید، آن هم در روزی که پایت به گلزنی باز شد.
علی دایی برای سومین بار کارش را از دست داد، او برای سومین بار مدعی شدکه برکناری‌اش دلیل ورزشی نداشته است/اخراج سرمربی سایپا در حالت عادی خبر چندان مهمی نیست و در فوتبال ایران اخبار خیلی مهم‌تری برای بولدشدن وجود دارد
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مدیرعامل باشگاه استقلال روز گذشته در برنامه ورزش و مردم در مورد اخراج وینفرد شفر و راه ندادن او به تمرین گفت: «با توجه به نوساناتی که ما داشتیم، به این نتیجه رسیدیم تا با ایشان قطع همکاری کنیم.