• شنبه 14 اردیبهشت 1398
  • السَّبْت 28 شعبان 1440
  • 2019 May 04

برخورد با سایت‌های قیمت‌ساز خودرو

همشهری شگردهای مجازی برای قیمت‌سازی‌ در بازار خودرو را بررسی می‌کند
اوضاع در بازار خودرو غبارآلود است. وضع آشفته بازار خودرو شرایطی را رقم زده که چندی پیش رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل به همشهری گفت: اعلام قیمت‌های جدید برخی خودروهای داخلی برای آنها خجالت‌آور است.
کوچ بهارانه عشایر استان تهران از طریق 30مسیر صورت می‌گیرد که جزئیات نیمی از مسیرها در گزارش آمده است

عشایر را از نزدیک ببینید

بهار در لابه‌لای همه جذابیت‌هایش، یک جذابیت خاص و دیدنی برای ایرانی‌ها دارد؛ کوچ عشایر و محصولاتی که بعضا آنها پیش از رسیدن به ییلاق عرضه می‌کنند.

کلمه حق و مراد باطل

اصطلاح کلمه حق و مراد باطل را احتمالا شنیده‌اید. مربوط به امام‌علیع است که در نقد شعار خوارج بیان می‌کردند

پاسداشت ارزش‌های فرهنگی شهر

سال 1394بود که شعری از محمدرضا شفیعی کدکنی، استاد و پژوهشگر نامدارِ ادبیات‌فارسی و شاعر معاصر روی دیواری در شهر لیدِن هلند نقش بست.

مدیریت اطلاع‌رسانی در محاق!

گویا در میان اصحاب حکومت خصوصا دولتیان آنچنان که باید به اطلاع‌رسانی توجه ضروری نمی‌شود.

عقب‌نشینی سیل، ساختن دوباره زندگی

موج سیلاب در استان‌های سیل‌زده از جمله خوزستان و گلستان رو به عقب‌نشینی است و روزهای بحرانی و وضعیت قرمز در این مناطق حالا جای خود را به شرایط زرد و احتیاط می‌دهد و آنچه در این بین از اهمیت ویژه برخوردار است تشویق سیل‌زدگان برای بازگشت به زندگی عادی است.

نخبگان مصلح تنهایند

«جامعه‌شناسی نخبه‌کشی» اکنون به چاپ چهل‌ویکم رسیده است و همچنان با شمارگان بالا منتشر می‌شود. علی رضاقلی نخستین‌بار در سال77 این کتاب را منتشر و این سؤال را مطرح کرد.

فضاهای شهری را برای تأمین منابع مالی به حراج نمی‌گذاریم

صبح جمعه همایش پیاده‌روی خانوادگی بازنشستگان شهرداری تهران با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، مهدی نادمی مدیرعامل سازمان بازنشستگی، علی نوذرپور شهردار منطقه۲۲، مجید رباطی رئیس سازمان ورزش و جمعی از بازنشستگان در حاشیه دریاچه خلیج‌فارس برگزار شد.