13
چهار شنبه 4 اردیبهشت 1398
شماره 7645
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گوشت، دلار، غم آفساید

یادداشت یک
اتفاقا شما نماینده واقعی ما هستید/در این بلبشوی اقتصادی، در زمانه گوشت کیلویی100 هزار تومان و در عصر دلار بدون ترمز، 2 نماینده محترم مجلس در مورد باخت‌های تراکتورسازی به وزیر ورزش تذکر کتبی داده‌اند.
ویژه
پرسپولیس این فصل ضعیف‌ترین استارت آسیایی‌اش با برانکو را تجربه کرده است
بوکسورهای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در 9وزن به داخل رینگ رفتند که در 8 وزن دستشان از کسب مدال کوتاه ماند. مشتزن‌های ایران غالبا در همان مسابقه اول شکست خوردند و تنها شاهین موسوی موفق شد مدال برنز خود را در وزن 75کیلوگرم قطعی کند.
وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال چند روز قبل در مصاحبه مفصلی که با ورزش‌سه انجام داد وقتی با سؤالی درباره اتفاقات رختکن تیمش در داربی پایتخت مواجه شد...
حسن تفتیان یکی از امیدهای مدال دوومیدانی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بود، اما در فینال غیبش زد. دوشنبه شب در دوحه همه منتظر بودند تفتیان را روی یکی از سکوهای دوی 100متر ببینند، اما او دور از چشم همه بعد از دوی نیمه‌نهایی به هتل رفته بود.
برانکو تا به امروز 3‌بار عربستانی‌ها را شکست داده و 3‌بار مقابل آنها بازنده بوده است
بررسی شانس صعود پرسپولیس در 2بازی آینده/پرسپولیس با شکست برابر الاهلی عربستان حالا کار بسیار سختی برای صعود از گروه خود دارد و اگر می‌خواهد صعود کند

فدراسیون در خواب است

تیتر یک
درباره رئیس و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون که ظاهرا تصمیم گرفته‌اند به هیچ مشکلی در فوتبال واکنش نشان ندهند
کسر امتیاز به‌جای کسر پول ‌توجیبی

کسر امتیاز به‌جای کسر پول ‌توجیبی

آیا پیشنهاد رحیم استرلینگ برای پایان دادن به نژادپرستی عملی است؟/رحیم استرلینگ در بازی با تاتنهام در لیگ طوری عصبی بود که کسی مشابه آن را ندیده بود.
شانس، شیری، علیپور!
شانس، شیری، علیپور!
پرسپولیس در آسیا باکیفیت‌تر از پارسال نشان می‌دهد اما به چند دلیل در آستانه حذف قرار گرفته است
بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس، در گفت‌و گو با همشهری ورزشی از شرایطش در زندان گفته است/علی اکبریان بازیکن سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس نزدیک به 10سال است که به‌دلیل همراه داشتن مواد‌مخدر در زندان به سر می‌برد و محکومیت حبس ابد را می‌گذراند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
سپاهان، تراکتور و پاختاکور، 3 دیدار حیاتی پرسپولیس در 2 هفته آینده خواهند بود
اعتصاب در پارس‌جنوبی سرمربی را شاکی کرد
بازی معوقه منچستریونایتد و منچسترسیتی در لیگ برتر انگلستان، امشب از ساعت23:30 در ورزشگاه اولدترافورد با قضاوت آندره مارینر آغاز می‌شود.