19
چهار شنبه 4 اردیبهشت 1398
شماره 7645
سیاست
23023610
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
بسیاری از سپاهی‌ها مخالف حضور در اقتصاد بودند، آنها می‌گفتند اگر ما به سمت اقتصاد برویم، ممکن است توان نظامی‌مان افت کند اما مرحوم هاشمی رفسنجانی بر این مسئله اصرار داشت و در نهایت اتفاق افتاد.
یک چهره برجسته جریان اصلاحات با اشاره به اینکه در خزان اصلاح‌طلبی قرار داریم و «جریان اصلاح‌طلبی در چنبره اصلاح‌طلبان مصنوعی گرفتار شده است»، می‌گوید: اگر می‌خواهیم اصلاح‌طلبی را دوباره به جامعه معرفی کنیم، باید فاصله خود را با اصلاح‌طلبان مرسوم و معروف مشخص کنیم.
به تازگی و پس از تودیع سردار نصیری از فرماندهی حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معارفه سردار سرتیپ فتح‌الله جمیری شایعه‌ای در فضای مجازی با عنوان فرار یک فرمانده سپاه در کانا‌ل‌ها و رسانه‌های معاند منتشر شد.
گزارش
2هفته پس از اعلام تصمیم دولت آمریکا برای قراردادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، نمایندگان مجلس ایران طرحی را به تصویب رساندند که براساس آن فرماندهی مرکزی آمریکا سنتکام نیروها ، سازمان‌ها و یا نهادهای تحت اختیار این فرمانداری تروریست محسوب می‌شوند.
90 دقیقه گفت وگو با رئیس مجلس درباره تندروی در عرصه سیاست، رویگردانی مردم از مسئولان و ضرورت اصلاح در ساختار کشور

فرصت‌طلب‌ها در پوستین انقلاب به میدان می‌آیند

مزاج انقلابی‌گری این نیست که دایره انقلاب را تنگ کنیم
PDF سیاست
کوتاه سیاست
عزت‌الله ضرغامی، رئیس پیشین صداوسیما طی یادداشتی در حساب توییتری خود با هشتگ «اشتباهات_مدیریتی_من» نوشت: «در جریان انتخابات دوم‌خرداد67، در مقابل سینماگرانی که از آقای خاتمی حمایت می‌کردند، جریان دیگری را در حمایت از آقای ناطق نوری تشویق کردم.