13
شنبه 22 دی 1397
شماره 7576
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اردن معادلات را به‌هم‌ریخت

دور دوم مرحله گروهی جام‌ملت‌های آسیا با غافلگیری ادامه یافت
ویژه
در روزهای ابری استقلال شاید بازگشت مجیدی تنها خبر خوشایند برای آبی‌ها باشد. کاپیتان سابق استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه، درباره مسائل مختلفی صحبت کرد که بخش‌های مهم آن از نظرتان می‌گذرد:
کازویوشی میورا، ستاره پیشین تیم ملی ژاپن با تمدید قراردادش در یوکوهاما اف‌سی، نشان داد که سن واقعا یک عدد است! میورا که 45روز دیگر 52ساله خواهد شد، ستاره‌ای تمام‌نشدنی به‌نظر می‌رسد؛ مردی که ظاهرا قصد ندارد بازنشسته شود.
محمد تقوی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی روز پنجشنبه در اتفاقی قابل پیش‌بینی به‌صورت رسمی از هدایت این تیم استعفا داد تا محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه با خیال راحت‌تر درصدد انتخاب سرمربی جدید تراکتورسازی باشد.

نمی‌خواهیم‌ اسپانیا شویم!

تیتر یک
دیروز خبرنگاران درباره پیشنهاد کلمبیا پرسیدند، کی‌روش نه تایید کرد نه تکذیب اما گفت می‌خواهد روی جام ملت‌ها متمرکز باشد، کاش او اجازه ندهد تیم ملی گرفتار سرنوشت اسپانیا و لوپتگی شود
ماریو بالاخره آمد

ماریو بالاخره آمد

جانشین گادوین منشا به اردوی پرسپولیس رسید، آیا او می‌تواند زوج مناسبی برای علیپور باشد؟
نامزد اسکار نقش اول لو رفت
نامزد اسکار نقش اول لو رفت
بوسکتس که تمارض را زرنگی دانسته، یک شیرجه دوبل را با دروازه‌بان بارسا به نمایش گذاشت
شکست بارسلونا در دیدار رفت جام حذفی مقابل لوانته بدون مسی و سوارس، نتیجه فاجعه‌باری نبود، چون در بازی برگشت در نوکمپ این نتیجه به‌راحتی قابل‌جبران است.
در بازی امروز مقابل ویتنام، کارلوس کی‌روش همه سربازانش را در اختیار دارد، از جمله علیرضا جهانبخش که به تازگی از مصدومیت برگشته است
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
زمانی که امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال به‌دلیل پایان ماموریتش این تیم را ترک کرد، از سعید معروف با آن پست عجیب و توهین‌آمیزش تا بسیاری از بازیکنان تیم ملی و رسانه‌ها این مسئله را یک فقدان بزرگ برای والیبال ایران دانستند.
سکان هدایت فدراسیون بوکس پس حدود 3 دهه مدیریت احمد ناطق‌نوری به حسین ثوری سپرده شد. ثوری از همان روز اول درگیر حواشی‌ای شد که در زمان ناطق نوری کمتر به چشم می‌آمد. در آخرین حواشی فدراسیون بوکس می‌توان به غیبت 4عضو هیأت رئیسه در جلسه این اخیر فدراسیون اشاره کرد.