15
یکشنبه 11 دی 1401
شماره 8678
در شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مشارکت شهروندان و ساکنان مناطق

منطقه به منطقه
پروژه‌های محلی که در سایت «من شهردارم» در معرض اولویت‌بندی شهروندان قرار گرفته‌اند، بیشتر در ابعاد نواحی و مناطق قرار می‌گیرند و بخشی از فهرست‌بندی آنها با نظر مدیران شهرداری‌های مناطق انجام شده است.
عکس‌خبر
روز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینیره برنامه ویژه‌ای برای اطلاع‌رسانی به شهروندان و نظرسنجی از نمازگزاران اجرا شد. در این راستا همزمان با روز نهم دی به همت شهرداری منطقه7 ضمن برپایی غرفه اطلاع‌رسانی، حدود ۸۰ نفر از پرسنل شهرداری با یونیفرم مخصوص در نمازجمعه برای «طرح من شهردارم» از شهروندان نظرسنجی کردند.

این هفته شما شهردار باشید

می توانید در سامانه «من‌شهردارم» اولویت اجرای پروژه‌های محله‌تان را انتخاب کنید
گزارش
ساکنان پایتخت می‌توانند تا 15دی‌ماه، مهم‌ترین پروژه‌های شهری از نگاه خود را برای قرارگرفتن در لایحه بودجه1402 شهرداری تهران مشخص کنند.

بودجه مناسب برای محله‌ها

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: قرار است بودجه پروژه‌های توسعه محلی به‌طور کامل با نظر مردم تعیین شود.
من شهردارم
پروژه‌های محلی بیشترین تماس را با زندگی روزانه ساکنان محله‌ها دارند و اکنون شهرداری تهران این پروژه‌ها را به معرض اولویت‌بندی عمومی گذاشته است.
PDF در شهر
کوتاه در شهر
تهران 352محله دارد و همه اهالی محله‌های شهر می‌توانند در طرح اولویت‌بندی پروژه‌ها و بودجه‌ریزی مشارکتی «من شهردارم» شرکت کنند.