18
سه شنبه 26 مهر 1401
شماره 8615
ورزش2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دکتر، دور از پرسپولیس

به 4دلیل نباید شایعه حضور سیاوش یزدانی در پرسپولیس را جدی گرفت
چهره روز
با وجود پایان دوران خدمت سربازی کوتاه اما پرحرف و حدیث سیاوش یزدانی و بازگشت این بازیکن به استقلال، همچنان از او در ترکیب اصلی این تیم استفاده نمی‌شود.
ویژه
2 سال پیش بود که فدراسیون فوتبال برای میزبانی از جام ملت‌های آسیا در سال 2027 نام‌نویسی کرد و به جمع نامزدهای برگزاری این دوره از مسابقات که شامل ازبکستان، هندوستان و عربستان هم می‌شد،
روزهای خوب تراکتور در لیگ برتر، زودتر از حد انتظار شروع شده‌اند. این تیم در 5‌بازی اخیر، 4‌بار زمین را به‌عنوان تیم برنده ترک کرده و در 6دیدار اخیر، 4‌بار دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.
علی فتح‌الله‌زاده هنوز مدیرعامل استقلال نشده نخستین تیتر را به رسانه‌ها داد. او اصولا آدمی است که از دیده شدن لذت می‌برد و برای رسیدن به این منظور با رسانه‌ها حداکثر همکاری را دارد.
محمد علی‌نژاد فصل گذشته یکی از بازیکنان تأثیرگذار آلومینیوم بود و همین مسئله باعث شد در فصل نقل‌و‌انتقالات مورد توجه تیم‌هایی مثل پرسپولیس و سپاهان قرار بگیرد.

سکته 24 روزه

تعطیلی زودرس لیگ برتر برای حضور تیم ملی در جام‌جهانی
حتی در دوره قبلی که کارلوس کی‌روش سال‌ها در ایران حضور داشت و کاملا با شرایط آشنا بود، باز روی لزوم برگزاری اردوهای طولانی‌مدت اصرار می‌کرد.
PDF ورزش2
کوتاه ورزش2
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس