05
سه شنبه 26 مهر 1401
شماره 8615
اجتماعی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اعلام شرایط واگذاری مدارس وابسته غیردولتی

میزخبر
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: در حال طراحی آیین‌نامه اجرایی مردمی‌سازی‌ مدارس وابسته غیردولتی هستیم.
ویژه
جدیدترین یافته‎های مراقبت‌های حمایتی - تسکینی برای ارتقای زندگی بیماران مبتلا به سرطان در نخستین کنگره بین‌المللی و بیست و یکمین کنگره سراسری انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران ارائه خواهد شد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از پرداخت حق بیمه امدادگران از ابتدای مهرماه و همچنین اعمال افزایش هزینه ایاب و ذهاب امدادگران این جمعیت از ابتدای شهریورماه خبر داد.
2 میلیون نفر از جمعیت 8 میلیون نفری پایتخت در پویش آموزش همگانی شهر آماده آموزش مقابله با حوادث و بلایای طبیعی و شرایط بحرانی را در سراهای محله فرا می گیرند.
خبر
سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از برنامه این سازمان جهت افزایش تعداد خودروهای اورژانس اجتماعی و همچنین جذب نیروی انسانی برای بدنه این ناوگان خبر داد.

چرا آنفلوآنزا امسال خطرناک است؟

افزایش زودهنگام موارد ابتلا و شیوع‌ تیپ‌های مختلف آنفلوآنزا، همزمانی آنفلوآنزا و کرونا، کاهش سطح ایمنی و کمبودهای دارویی، متخصصان را نسبت به شیوع گسترده این بیماری در ماه‌های آینده‌ نگران کرده است
گزارش
متخصصان حوزه بهداشت و درمان از افزایش موارد ابتلا به آنفلوآنزا در همین ابتدای آغاز فصل سرما نگرانند. موارد ابتلا در برخی استان‌ها از کووید-19 هم پیشی گرفته و طی 2هفته اخیر میزان مراجعه افراد با علائم شبه‌آنفلوآنزا ازجمله تب، سردرد، سرفه، بی‌حالی و تهوع افزایش قابل‌توجهی یافته است.

فعالیت ۷۲۶ تیم حمایت روانی در ایران

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور استرس‌های بی‌وقفه و مداوم را از عوامل بروز ترومای روحی برشمرد و گفت: برای فردی که به‌طور مداوم خبری راجع به قتل و تهدیدات جدی حوزه سلامت و زندگی را تجربه می‌کند، ممکن است تروما اتفاق بیفتد. بهزاد وحیدنیا افزود: هنگامی که اتفاق ناراحت کننده‌ای می‌افتد و شدت آن بالاست موجب می‌شود که افراد احساس خطر، درماندگی و بهت‌زدگی کنند.
پرداخت حق بیمه ۴۲۷۵زن سرپرست خانوار تهرانی
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی ۴۲۷۵زن سرپرست خانوار تهرانی تحت پوشش این نهاد در ۶ماهه اول امسال خبر داد.
امنیت مهمترین موئلفه برای دولت‌هاست. دانشگاه، مدارس و بازار در سایه امنیت می توانند به اهداف خود برسند که این فقط خاص کشور ما نیست و همه کشورها به امنیت و آرامش نیاز دارند.