07
چهار شنبه 15 فروردین 1403
شماره 9060
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شورای هماهنگی اقتصاد دانش بنیان در فارس تشکیل می‌شود

ا تشکیل شورای اقتصاد دانش‌بنیان استان با حضور بازیگران اکوسیستم نوآوری و فناوری فارس می‌توان ضمن کمک به شرکت‌ها و مجموعه‌های فناور، از فعالیت‌های موازی و جزیره‌ای در این حوزه جلوگیری کرد.
ویژه
آب دریای عمان سال۱۴۰۴ به خراسان جنوبی می‌رسد.
مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به اینکه در فصل صید سال‌جاری تاکنون نزدیک به 3هزار تن انواع ماهی توسط پره‌های صیادی در استان از دریای خزر صید شده است.
بزرگ‌ترین محفل قرآنی روستایی کشور در دهکده قرآنی چارک شهرستان دشتی برگزار شد.

50سال است سحرخوانی می‌کنم

سنت سحرخوانی به همت غلامرضا حسنارودی در روستای نشلج کاشان در شب‌های‌ماه رمضان به راه است
گپ
ماه روزه است. شب از نیمه گذشته و هنوز دو ساعتی تا اذان صبح باقی است. کلاه نمدی را بر سر می‌گذارد، عبا روی دوش می‌اندازد و تسبیحش را برمی‌دارد. ذکرگویان راهی فراز تپه‌ای در نزدیکی روستا می‌شود.
قاضی در مدرسه‌های همدان

قاضی در مدرسه‌های همدان

معاون پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری همدان گفت: طرح قاضی مدرسه با هدف آشنایی افراد از سنین پایه با مباحث حقوقی در مدارس این استان اجرا می‌شود.
اعتراض کشاورزان به کاهش آب زاینده‌رود
جریان آب در زاینده‌رود که از سوم فروردین آغاز شده بود، تا فردا ادامه دارد.
PDF ایرانشهر
کوتاه ایرانشهر
پیش‌بینی‌های هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌های پراکنده، رگباری و همراه با رعد و برق که در روز سه‌شنبه 14فروردین در مناطق مرکزی کرمان، بخش‌های شمالی هرمزگان، شمال خراسان رضوی، غرب استان فارس و ارتفاعات مرکزی زاگرس رخ داد، امروز، چهارشنبه 15فروردین در جنوب غرب چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، بخش‌هایی از استان مرکزی، نیمه غربی اصفهان، شمال و شرق فارس، نیمه غربی کرمان و ارتفاعات مرکزی استان البرز مشاهده خواهد شد.