02
چهار شنبه 15 فروردین 1403
شماره 9060
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جنایت اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند

رئیس‌جمهور در پیامی با محکومیت تهاجم غیرانسانی و نقض آشکار مقررات بین‌المللی ازسوی رژیم‌صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، اظهارکرد: این سرداران مجاهد که از فرماندهان، رزمندگان و جانبازان دلیر دوران دفاع‌مقدس بودند، در کسوت مستشاری ارشد در دفاع از حرم اهل‌بیت عصمت و طهارت ع و در حراست از ارزش‌های بلند اسلامی و انسانی در سوریه حضور داشتند و سرافرازانه به کاروان شهیدان پیوستند.
ویژه
«بازگشت ایرانیان خارج از کشور به میهن تسهیل می‌شود.»
درپی حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق پایتخت سوریه که به شهادت سردار سرتیپ محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ محمدهادی حاج‌رحیمی و 5تن دیگر از اعضای نیروی قدس سپاه منجر شد، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اعلام احضار مقام سفارت سوئیس به‌عنوان حافظ منافع آمریکا، نوشت: پیام مهم ایران به دولت آمریکا به‌عنوان حامی رژیم صهیونیستی ارسال شد. آمریکا باید پاسخگو باشد.
زهرا ارشادی، معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در پی حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، نامه‌ای به رئیس دوره‌ای شورای امنیت و نیز آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل نوشت.
سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور با حضور در ضیافت افطاری جمعی از ایتام زیر پوشش سازمان‌های حمایتی و مدیران این سازمان‌ها، بر انجام وظیفه بدون منت همه دستگاه‌های مسئول نسبت به ایتام تأکید کرد.
حضرت آیت الله خامنه ای: رژیم خبیث صهیونیستی به‌دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد

پشیمان‌تان می‌کنیم

رسانه‌های عبری‌زبان پیام رهبر معظم ‌انقلاب را بزرگ‌ترین تهدید علیه موجودیت رژیم‌صهیونیستی طی چند دهه اخیر ارزیابی کردند
گزارش
در شرایطی که حمله تروریستی رژیم‌ صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق تحولات منطقه را وارد فاز تازه‌ای کرده، هراس صهیونیست‌ها از چگونگی واکنش ایران به شرارت‌های تل‌آویو درحال افزایش است؛ موضوعی که پس‌از پیام رهبر معظم‌انقلاب درپی شهادت سردار محمدرضا زاهدی و همرزمانش توجه افکار عمومی این رژیم را به‌خود جلب کرده‌است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در پیامی تأکید کرد:سردمداران جاهل رژیم غاصب اسرائیل و حامیان آنها بدانند این تحرکات رذیلانه هیچ تأثیری در اراده آزادیخواهی و حق‌طلبی مبارزان مقاومت ندارد.
علی‌اکبر احمدیان، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی برای شرکت در نشست دبیران شوراهای امنیت ‌ملی کشورهای عضو شانگهای در رأس هیأتی عالی‌رتبه‌ عازم آستانه‌، پایتخت قزاقستان شد.
همدلی و همگامی دولت سیزدهم و مجلس یازدهم با دستاوردهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قابل‌توجهی همراه بوده‌ است.