16
یکشنبه 9 مهر 1402
شماره 8898
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
استاندار البرز با اشاره به محرومیت‌های درمانی شهر ۱۷۰ هزار نفری کمالشهر اعلام کرد که رئیس‌جمهوری با جدیت پیگیر ساخت و تکمیل بیمارستان ۱۰۰تختخوابی این شهر است.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به زنجان اعلام کرد: تا پایان دولت سیزدهم ۵۰۰ روستای زنجان از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوندهمان‌طور‌که با شروع دولت سیزدهم، در قالب جهاد آبرسانی به ۲۱۰ روستا در استان آبرسانی شده است و به ۵۰ روستای دیگر نیز به‌زودی آبرسانی می‌شود.
زمین‌لرزه سال گذشته در خوی موجب آسیب به هزاران واحد مسکونی شد.
گزارش روز
اولین جشنواره فرش دستباف روستای «جیریا» با هدف معرفی قدمت هنر فرشبافی در این روستا برگزار می‌شود.

تولد دوباره یک روستا بعد از 25سال

۱۸خانوار به روستای ورعبدالله چهارمحال و بختیاری بازگشته‌اند و با اضافه شدن 2خانواده دیگر روستا دوباره اعتبار خواهد گرفت‌
گزارش
روستای ورعبدالله حدود 25سال فاقد سکنه بود و اهالی فقط در فصل بهار و تابستان در این روستا حضور پیدا می‌کردند. از سال گذشته مهاجرت معکوس در این روستا شکل و با راه‌اندازی 3واحد تولیدی اشتغال‌زایی هم صورت گرفت.

راه‌اندازی نخستین بخش MRI در بیمارستان شیروان

جواد شاهین‌فر، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان‌شمالی: ‌با توجه به فراهم شدن شرایط استقرار دستگاه MRI در بیمارستان خاتم‌الانبیا ص شیروان، برای نخستین بار بخش‌ ام‌آر‌ای در این شهرستان راه‌اندازی شد.
تکمیل ۳۰ هزار واحد مسکونی در اردبیل تا پایان دولت
‌سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل:‌ ۳۰ هزار واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان دولت سیزدهم در استان اردبیل تکمیل و افتتاح می‌شود.