15
یکشنبه 9 مهر 1402
شماره 8898
سرنخ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قاتل 15ساله دستگیر شد

تقویم حوادث
39سال پیش، با پیدا شدن جسد مرد جوانی در یکی از باغ‌های تبریز، تحقیقات پلیس برای کشف اسرار این جنایت آغاز شد، جنایتی که وقتی معلوم شد عامل آن نوجوانی 15ساله است، مردم شهر در شوک فرو رفتند.
ویژه
4 دانش‌آموز دختر مقطع متوسطه در مدرسه فاز یک اندیشه بر اثر برخورد خودروی معلم این واحد آموزشی، مصدوم و روانه بیمارستان شدند.
گاهی پیش می‌آید که شوهر با اشتغال و کار همسر خود مخالفت می‌کند و این حق را برای خود قائل می شود که اجازه ندهد همسرش در بیرون از خانه کار کند، اما باید دید که قانون در این زمینه چه می‌گوید.
آن سوی مرز
36سال پس از پیداشدن جسد بی‌جان پسر بچه 6ساله‌ در جزیره شرمن کالیفرنیا، یک مرد 60ساله به اتهام آدم‌ربایی، تجاوز و قتل بازداشت شد.
دزد سابقه‌دار وقتی از خواب پرید، ماموران پلیس را بالای سر خود دید

خواب عمیق سارق در خانه مالباخته

گزارش
سارق منزل که به‌دلیل سرقت‌های سریالی شبانه به‌شدت دچار کم‌خوابی شده بود، در آخرین سرقت روی تختخواب خانه مالباخته به خواب عمیقی فرو رفت و وقتی چشمانش را باز کرد، پلیس را بالای سر خود دید.
نگار، فرشته نجات 4 بیمار

نگار، فرشته نجات 4 بیمار

«بعد از آنکه پزشکان گفتند دخترم دچار مرگ مغزی شده ما باورمان نمی‌شد و تا 15 روز او در بیمارستان بود اما نیمه شب همسرم خوابی عجیب دید و وقتی برایم تعریف کرد تصمیم گرفتیم اعضای بدن او را به بیماران نیازمند اهداء کنیم.»
2 جنایت در آخرین روز هفته گذشته
در آخرین روز هفته گذشته، 2مرد جوان در جریان 2حادثه مختلف در پایتخت به قتل رسیدند.
PDF سرنخ
کوتاه سرنخ
رئیس آتش‌نشانی اهواز از مهار آتش‌سوزی در مدرسه نوید صالحین این شهرستان خبر داد.
مرد 70ساله که در ارتفاعات 2هزار متری شهرستان نقده در آذربایجان غربی به‌دلیل سقوط از ارتفاع تا یک قدمی مرگ رفته بود، نجات یافت.
فرهنگ صلح و سازش روزبه‌روز در حال گسترش است.