22
دو شنبه 14 شهریور 1401
شماره 8584
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دختران اُ. پی. دی

معرفی کتاب
لیلا محمدی، در کتاب «دختران اُو. پی. دی» خاطرات زنی آبادانی به نام مینا کمایی از روزهای پرتلاطم دوران دفاع‌مقدساز سال ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۴ را به رشته تحریر درآورده‌است.
ویژه
فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودان ستاد کل نیرو‌های مسلح از جذب نیروی متخصص مهندسی رزمی، امدادگر و تخریبچی برای تفحص شهدا خبر داد.
معرفی فیلم
سال‌های جنگ در کشور ما آنقدر قصه و حماسه ناشنیده دارد که تا سالیان سال بتوان از دل آنها سوژه‌ای به دست آورد و فیلم ساخت.

سرباز صفر رهبر

شهید جاویدالاثر «داریوش درستی» ؛ سرداری که گمنام زندگی کرد و بی‌نشان ماند
گزارش
کارشناس‌ارشد مدیریت استراتژیک‌های نظامی، استاد با‌تجربه دانشگاه امام علی ع ، غواص دوره‌دیده بلژیک، مربی نیروهای مخصوص سپاه و در یک کلام سردار دلاوری که با تاکتیک‌های نظامی دشمن را به زانو در می‌آورد.
فرمانده جوان و باتدبیر

فرمانده جوان و باتدبیر

شهید حسن باقری از فرماندهان جوان، سلحشور و باتدبیر دوران دفاع‌مقدس بود. حضور فیزیکی او در جبهه از یکم مهر سال 1359آغاز شد و با شهادت در 9بهمن سال 1361در منطقه فکه به پایان رسید.
غریبه
غریبه
کتاب «غریبه» از سری داستان‌های «قصه فرماندهان» به زندگی شهید یدالله کلهر اشاره می‌کند. داوود بختیاری نویسنده آن با بهره‌گیری از خاطرات دوستان و همرزمان این کتاب را نوشته است. شهید یدالله کلهر در سال 1333در روستای باباسلمان شهریار به دنیا آمد.
PDF ایثار و مقاومت
کوتاه ایثار و مقاومت
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس تاکنون با روحیه جهادی و انقلابی در عرصه تبیین و ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع‌مقدس گام برداشته است.
جنگ به روایت فرماندهان دفاع‌مقدس، موضوع اصلی مستند «یادگاران» است.