14
دو شنبه 30 دی 1398
شماره 7862
بازار
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
عرضه میوه‌های لاکچری با اسامی و قیمت‌های عجیب و غریب در فضای مجازی  ادامه دارد.
با اجرای سهمیه‌بندی بنزین برخی صاحبان خودروها با مراجعه به جایگاه‌های سوخت اعلام می‌کنند که سهمیه بنزین آنها در هر بار سوخت‌گیری بیش از ۲ لیتر کسر می‌شود.
با وجود تصویب و ابلاغ نرخ مصوب شیر و لبنیات پرمصرف به شرکت‌های لبنی، گرانی و گرانفروشی انواع لبنیات مشمول قیمت‌گذاری دولتی و اقلام پرچرب و لوکس در سطح خرده‌فروشی همچنان ادامه دارد.
مناقشه متولیان تنظیم بازار و واردکنندگان در زمینه میزان واردات و نیاز بازار به برنج خارجی در حالی ادامه دارد که با وجود ترخیص بخشی از برنج‌های دپو شده در گمرکات کشور، قیمت انواع برنج ایرانی و خارجی در بازار بالا مانده است.
وفور تولید و عرضه انواع میوه و مرکبات در حالی تکیه‌کلام دست‌اندرکاران تولید و فعالان صنفی عرضه این اقلام است که میزان عرضه برخی انواع میوه‌ لاکچری با قیمت‌های نجومی در فضای مجازی به مشتریان افزایش یافته است.
یک فروشنده پارچه پرده در گفت‌وگو با همشهری: قیمت پرده با افزایش قیمت دلار طی 2سال گذشته رشد چندین برابری داشت، به‌طوری‌که ساده‌ترین و ارزان‌ترین حریر تولید داخلی که 2سال پیش متری 8 یا 9هزار تومان قیمت داشت، الان به متری 55تا 56 هزار تومان رسیده و پارچه آستری که متری فقط 2هزار تومان می‌فروختیم، امروز از 20 تا 34هزار تومان فروخته می‌شود

پشت‌پرده رکود بازار پرده‌فروشان

خرید پرده برای خانه نو، یکی از شیرین‌ترین خریدهایی است که زوج‌های جوان در آستانه تشکیل زندگی مشترک انجام می‌دهند.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر برای مراسم ازدواج خود یا فرزندانتان خواستار خرید طلا و جواهر هستید یا قصد خرید و فروش و تبدیل طلای دست دوم، تعمیرات آن یا خرید و فروش سکه و پلاک را دارید، بورس طلا و جواهر خیابان کریم‌خان زند یکی از راسته بازارهای انجام این کارهاست.