03
شنبه 12 آذر 1401
شماره 8654
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مناسب‌سازی 42هزار مترمربع از معابر مرکز شهر

یادداشت
منطقه12 پایتخت با جمعیت شناور دست‌کم 5/1 تا 2میلیون نفر در روز روبه‌روست؛ چراکه به‌عنوان قلب تهران از مراکز مهم بی‌شماری برخوردار است.
ویژه
سرپرست ستاد گردشگری شهر تهران از افتتاح رود‌دره فرحزاد و پارک گلاریس با هدف توسعه فضاهای گردشگری خبر داد.
عکس‌‌خبر
یازدهمین جشنواره «صد دانه یاقوت» با بخش‌های متنوع شامل عرضه انار و مشتقات آن، نمایشگاه سوغات استان‌ها و صنایع‌دستی اقوام و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری به‌مدت 2هفته در فرهنگسرای اشراق برگزار شد.

شهر برای معلولان هموارتر می شود

امروز 200کیلومتر معبر مناسب‌سازی شده، یک‌بوستان مادر و کودک و یک‌بوستان مناسب برای افراد دارای معلولیت در اختیار شهروندان تهرانی قرار می‌گیرد
گزارش
در بافت‌های فرسوده، هر تکه پیاده‌رو مستقل است. شیب، سنگفرش و عرض متفاوتی دارند و حتی عابران پیاده هم باید با احتیاط از آن عبور کنند.

ون‌های جدید و سواری‌های مناسب معلولان در راهند

سامانه جانبازان و معلولان شرکت واحد اتوبوسرانی در سال1391 به واسطه قانون حمایت از معلولان مصوب سال1383 و همچنین ماده9 کنوانسیون بین‌‌المللی حمایت از حقوق معلولان راه‌اندازی شد و با 3هزار و 750مشترک، کار خود را با 74دستگاه اتوبوس و 62ون مناسب‌سازی شده آغاز کرد.
نقل‌قول‌خبر/ جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر
در تهران بیش از آنکه نیازمند یک مد حمل‌ونقلی جدید باشیم، نیازمند تخصیص منابع برای تامین قطعات یدکی و تعمیرات و بعد از آن خرید واگن‌های جدید مترو هستیم.