20
چهار شنبه 7 شهریور 1397
شماره 7467
دانش‌وفناوری
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری موسوم به IASP 2018 از 11تا 15شهریور‌ماه در اصفهان برگزار می‌شود.
پیام‌رسان وایبر که زمانی در ایران بسیار پرطرفدار بود در جدیدترین آپدیت خود تغییرات اساسی در اپلیکیشن‌های اندروید و iOS خود به‌وجود آورده است.
هر چند در دنیا چند سالی است که ایده سفر اشتراکی، طرفداران بسیاری دارد، اما در ایران با وجود محبوبیت تاکسی‌های اینترنتی این ایده هنوز خیلی مشهور نشده است.
حرف زدن از شکست سخت است و اعتراف به اشتباه دشوار. آمار نشان می‌دهد، حدود 80درصد از استارتاپ‌هایی که کارشان را آغاز می‌کنند، در همان یک‌سال و نیم اول از گردونه رقابت خارج می‌شوند. آنها برای برگشتن به اکوسیستم، می‌توانند ایده‌شان را بهتر کرده یا یک کسب‌وکار جدید را شروع کنند. ترمیم ایده اما دشوار است.

رکاب زدن در شهر با فناوری

سامانه جدید اشتراک دوچرخه آنلاین که توسط یک استارتاپ ایرانی راه‌اندازی شده چه ویژگی‌های فنی جدیدی دارد و چرا مهم است؟
فناوری
دوچرخه‌های اشتراکی قرار است در آینده نزدیک در شهر تهران جای‌گیر شوند. این سامانه‌های جدید که از طریق یک استارتاپ ایرانی راه‌شان به پایتخت باز شده، شرایط جدیدی را برای دوچرخه‌سواری در شهر فراهم می‌کنند.
معرفی آیفون‌های جدید در ۲۱شهریور

معرفی آیفون‌های جدید در ۲۱شهریور

گزارش‌های جدیدی از برگزاری مراسم رونمایی از محصولات جدید اپل منتشر شده است
ساخت استیکر شبیه خودتان!
ساخت استیکر شبیه خودتان!
کیبورد مشهور گوگل موسوم به Gboard از حالا می‌تواند با استفاده از عکس سلفی شما، نسخه‌های کوچکی از شما را به‌صورت استیکر بسازد.
PDF دانش‌وفناوری
کوتاه دانش‌وفناوری
خودروهای بدون راننده نماد استفاده از هوش‌مصنوعی در تجهیزات مورد استفاده کاربران هستند اما حالا هوش مصنوعی هر روز بیشتر از قبل وارد لوازم خانگی مورد استفاده در خانه‌ها می‌شود.